توجه به تأمین منابع پایدار برای استقلال حوزه‌ها

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان گفت: علاوه بر توجه به مسائل علمی - آموزشی در حوزه‌ها، تأمین منابع پایدار برای استقلال حوزه‌ها باید مدنظر خیرین و هیات امنا قرار گیرد.

توجه به تأمین منابع پایدار برای استقلال حوزه‌هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام حسن فاضلیان، مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری(س) خواهران شهرستان بهار افزود: حوزه علمیه صدیقه کبری(س) از ابعاد علمی، آموزشی و فرهنگی و اخلاقی در سطح بالایی قرار دارد و یکی از مراکز فعال در برگزاری اعتکاف علمی و المپیاد علمی است که در ارتقای سطح علمی بسیار تاثیرگذار است.

وی از حضور مدیریت جدید حوزه علمیه خواهران سراسر کشور در استان همدان خبر داد و گفت: مدیریت جدید حوزه علمیه خواهران سراسر کشور، درآینده نزدیک برای مراسم افتتاحیه مرکز جدید مدیریت استان در همدان، به استان همدان سفر خواهد داشت و جلسه مشترکی با هیات امنا و طلاب استان خواهیم داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان همدان اظهار داشت: علاوه بر توجه به مسائل علمی - آموزشی در حوزه‌ها، تأمین منابع پایدار برای استقلال حوزه‌ها باید مدنظر خیرین و هیات امنا قرار گیرد.

وی یادآور شد: در چند روز گذشته خیر نهاوندی واحد مسکونی به ارزش یک میلیارد تومان به حوزه علمیه نهاوند اهدا کرد که امیدواریم این اقدامات ادامه یابد.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات «معصومه عیوضی»؛ «طاهره نیری» به عنوان مدیر حوزه علمیه صدیقه کبری (س) خواهران شهرستان بهار معرفی شد.

انتهای پیام/ج

توجه به تأمین منابع پایدار برای استقلال حوزه‌ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.