مسدود شدن گردنه گله بادوش الیگودرز

رئیس پلیس راه لرستان ازمسدود شدن گردنه گله بادوش الیگودرز بر اثر بارش برف خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه لرستان گفت: بر اثر بارندگی‌های روز‌های گذشته گردنه رازان، زالیان و گشور و تنگ فنی به سمت پل حسینیه مه آلود و بر اثر بارندگی لغزنده هستند.

وی اظهار داشت: به همین دلیل مسر جاد‌ها لغزنده و پر خطر است و از رانندگان این مسیر‌ها تقاضا می‌شود که نکات ایمنی را رعایت کنند و تجهیزات لازم را همراه داشته باشند.

رییس پلیس راهور لرستان تاکید کرد: رانندگان ضمن رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه، از ترمز‌های تند و ناگهانی اجتناب کنند و تجهیزات ایمنی و گرمایشی همراه داشته باشند.

بر اساس اعلام هواشناسی لرستان با توجه به ورود سامانه بارشی به استان آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

همچنین در اغلب نقاط رگبار باران و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط وزش باد قابل ملاحظه پیس بینی می‌شود.

در مناطق کوهستانی، گردنه‌های برف‌گیر، مناطق شمالی و شرقی استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود همچنین آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای پیش‌بینی می‌شود.

طی این مدت دما‌های روزانه روند کاهشی دارد و تا صبح روز یکشنبه هفته آینده کاهش محسوس دما‌های شبانه پیش‌بینی می‌شود به‌طوری‌که در شهر‌های شمالی و شرقی استان، دما به حدود صفر و زیر صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/م

گردنه گله بادوش الیگودرز مسدود است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار