اجرای طرح‌های عمرانی در بقاع متبرکه مازندران

۱۳۰ طرح عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در آیین افتتاح زائرسرا امامزاده حمزه رضا (ع) هولار با بیان اینکه ۱۳۰ طرح عمرانی آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان در حال اجراست، گفت: این طرح‌ها در مساحت ۷ هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال اجرا هستند که گام مهمی در راستای آبادانی اماکن مذهبی استان به شمار می‌رود.

وی از اجرای ۱۱۷ طرح جامع بقاع متبرکه در مازندران خبر داد و افزود: طرح جامع بقاع متبرکه، طراحی کاملی از تمامی زیرساخت‌های آن بقعه است که انجام می‌شود.

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه رضا (ع) هولار یکی از بهترین زائرسرا‌های کشور به شمار می‌رود، گفت: این زائرسرا از محل ثلث خانم زینب جعفری همسر شهید پنجعلی ژولیده و کمک‌های اهالی هولار، خیران و اعتبارات عمرانی سازمان اوقاف و امور خیریه احداث شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران هزینه تکمیل زائرسرای آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) هولار را ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و افزود: این زائرسرا دارای ۹ باب سوئیت و تجهیزات کامل اسکان است که با کمک خادمین آستان مقدس امامزاده حمزه‌رضا (ع) هولار اداره و درآمد آن برای خود امامزاده هزینه می‌شود.

انتهای پیام/ م

اجرای ۱۳۰ طرح عمرانی در آستان مقدس امامزادگان مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار