شیخ نعیم قاسم: نتانیاهو، ترامپ و بن سلمان، سه ضلع شرارت، زیان دیدند

معاون دبیرکل حزب‌الله تاکید کرد نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس‌جمهور آمریکا و ولیعهد سعودی که ضلع‌های مثلث شرارت هستند، به سبب اقدامات نابخردانه خود در منطقه زیان دیده‌اند.

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب‌الله، در اطهاراتی با اشاره به تحولات اخیر غزه گفت سه ضلع شرارت یعنی نتانیاهو، ترامپ و بن سلمان به سبب اقدامات خود زیان دیده‌اند. 

او افزود: غزه در مقابله با «اسرائیل» پیروزی بزرگی به دست آورد و ملت فلسطین و مقاومت فلسطینی موفق شدند در مقابل تجاوز «اسرائیل» بایستند. آن‌ها از راه هدف قرار دادن جبهه داخلی و حفظ توازن خوب به جهان نشان دادند «اسرائیل» در این جنگ از نظر نظامی و سیاسی شکست خورد؛ زیرا «لیبرمن» استعفا کرد و این بهترین سند پیروزی مقاومت در مقابله با اشغالگران است. آنچه در غزه اتفاق افتاد نشان می‌دهد ما اگر با مقاومت همراهی کنیم، قوی باشیم و اراده داشته باشیم می‌توانیم به حقوقمان دست یابیم.

درباره «گروه عادی‌سازی از میان کشور‌های عربی حوزه خلیج (فارس)» گفت: این‌ها به دنبال فلسطین و به دنبال حق نیستند این‌ها تلاش می‌کنند کرسی قدرتشان را با پول، نفت، خفت و خواری و تسلیم شدن حفظ کنند، اما اگر گمان کردند آینده‌شان را می‌سازند، در توهم به سر می‌برند.

معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه با اشاره به سرنوشت دیکتاتورها پرسید: آینده حسنی مبارک چه شد؟ آینده معمر قذافی چه شد؟ آینده زین العابدین بن علی چه شد؟ همه آن‌ها یکی پس از دیگری در تونس، مصر و لیبی سقوط کردند.

شیخ نعیم قاسم افزود ترامپ، محمد بن سلمان و نتانیاهو امروز منطقه و جهان را تخریب می‌کنند. هر مشکلی را در جهان بررسی کنید از کوچکترین تا بزرگترین مشکل خواهید دید یا هر سه نفر این‌ها یا یکی از این‌ها در آن مشکل نقش دارند و آن دو از یکی در شرارت و مشکلاتی که ایجاد کرده است، حمایت می‌کنند، اما خدا را شکر به تدریج به این سه نفر هم آسیب‌ها و زیان‌هایی وارد شد. بن سلمان با شکستش در یمن آسیب دید. وی در یمن مردم بی‌گناه را می‌کشد و مسبب گرسنگی دوازده میلیون انسان است و نمی‌تواند در حدیده و نه در جای دیگری پیشروی کند. همچنین بحران خاشقجی برایش پیش آمد که خودش در آن نقش داشت و در نتیجه شکست خورد و به وجهه وی لطمه خورد. اما ترامپ به خاطر تحریم‌ها ضد ایران مانور داد (شاخ و شانه کشید و سر و صدا به پا کرد)، اما نتیجه این بود قبل از اینکه زمان تحریم‌ها فرا برسد از برخی از تحریم‌ها دست کشید و به لطف پایداری ملت ایران و رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (سایه‌اش مستدام باد) در رویاروئیهایش متزلزل شد و به وجهه ترامپ لطمه وارد شد، همین ترامپ که برخی‌ها تصور می‌کردند هر کاری بخواهد می‌تواند انجام دهد.

اما درباره نتانیاهو شیخ قاسم گفت: دیروز در غزه به وجهه نتانیاهو آسیب وارد شد و نتوانست با ملت آزاده و مجاهد فلسطین در غزه مقابله کند و مجبور شد عقب‌‎نشینی کند و پس از شاخ و شانه کشیدن‌ها آتش بس را بپذیرد.

او تاکید کرد: این سه ضلع شرارت زیان دیدند و اگر خدا بخواهد بیش از این زیان خواهند دید و آنگاه مطمئن باشید تا زمانی که مقاومت‌کنندگان شریف که از خدا بیم دارند و از هیچ کس جز خدای بزرگ واهمه ندارند، وجود دارند، طرح مقاومت با همه شاخه‌ها و عناوین مختلفش اولین و آخرین برنده (این میدان) خواهد بود.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۴:۴۹ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر یاران مقاومت
Iran (Islamic Republic of)
علی طاهری
۱۴:۴۸ ۲۶ آبان ۱۳۹۷
درود بر یاران مقاومت
آخرین اخبار