حضور گسترده فلسطینی‌ها در راهپیمایی بزرگ بازگشت در غزه/ شهادت ۲ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست

هزاران فلسطینی در سی و چهارمین راهپیمایی بزرگ بازگشت که در نوار غزه برگزار شد، شرکت کردند.

حضور گسترده فلسطینی‌ها در راهپیمایی بزرگ بازگشت در غزه/ شهادت ۲ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیستبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، فلسطینی‌های ساکن نوار غزه این جمعه هم با وجود شرایط نامناسب جوی و بارش شدید باران، مشارکت گسترده‌ای در راهپیمایی بزرگ بازگشت داشتند.

هزاران فلسطینی در سی و چهارمین راهپیمایی بزرگ بازگشت که این هفته با شعار «عادی سازی روابط با اشغالگران خیانت است»، در نوار غزه برگزار شد، شرکت کردند. شرکت کنندگان در این راهپیمایی، تلاش بعضی کشور‌های عربی برای عادی سازی روابط با اسرائیل را محکوم کردند.

حضور فلسطینی‌ها در مرز نوار غزه پس از آن صورت می‌گیرد که اسرائیل این هفته متحمل شکست سنگینی در برابر گروه‌های مقاومت شد که نتیجه احتمالی آن، سرنگونی کابینه ائتلافی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم خواهد بود.

همچنین، دو فلسطینی در حملات نظامیان اشغالگر صهیونیست به شرکت کنندگان در راهپیمایی بزرگ بازگشت در نوار غزه به شهادت رسیدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد چهل فلسطینی نیز در نوار غزه به دست نظامیان صهیونیست زخمی شدند که حال سه نفر از آن‌ها وخیم است.

خبرنگار شبکه العالم نیز گزارش داد: امروز جمعه‌ای خاص است، زیرا پس از موج رویارویی نظامی بین گروه‌های مقاومت فلسطین و رژیم اشغالگر بسیاری در این راهپیمایی مشارکت می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار