فراخوان حضور در جشنواره فیلم 110 ثانیه ای ما (مردم و امنیت)

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از هنرمندان، فیلم سازان و مستندسازان خواست تا در اولین جشنواره فیلم 110 ثانیه ای ما (مردم و امنیت) با موضوع پیشگیری از اعتیاد حضوری قوی داشته باشند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "جهانگیر کریمی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی "فیلم 110 ثانیه ای ما (مردم و امنیت)" با موضوع پیشگیری از اعتیاد اظهار کرد: با توجه به گستره آسیب خانمان سوز اعتیاد و دغدغه های مردم شریف ایران اسلامی و مسؤولان محترم به ویژه فرماندهی محترم کل قوا (مدظله العالی)، معاونت اجتماعی ناجا در نظر دارد به منظور کاهش اثرات این معضل اجتماعی و پیشگیری از آن جشنواره ای را برگزار کند.

وی در ادامه افزود: این جشنواره در سه قالب انیمیشن، مستند و داستان برگزار می شود و نمایش آثار کوتاه، جذاب و تصویری خلاقانه با موضوع آسیب های مرتبط با استعمال و توزیع مواد مخدر، تجلیل از هنرمندان مروج قانون و مفاهیم اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر از طریق رشته فیلم سازی، از جمله اهداف برجسته این جشنواره فرهنگی و هنری است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان متذکر شد: این جشنواره در 10 محور برگزار می شود که نقش باورها، اعتقادات دینی و هنجارها در پیشگیری از اعتیاد، باورهای غلط، ناآگاهی و اثرات آن در اعتیاد، سبک زندگی، تغییرات اجتماعی و اعتیاد، خانواده و اعتیاد، دوره نوجوانی، بلوغ، دوستان و اعتیاد، فضای مجازی جنگ نرم و اعتیاد، پیامدهای گرایش به اعتیاد، نقش محیط های ناسالم و پرخطر در بروز و شیوع اعتیاد، نقش ورزش و تفریحات در پیشگیری از اعتیاد و نقش سازمان های دولتی و مردم نهاد در پیشگیری از اعتیاد از جمله این محورها هستند.

سرهنگ کریمی تاکید کرد: مهلت ارسال آثار به جشنواره از طریق نشانی Festival110.tebyan.net تا 20 آذر ماه بوده و داوری آثار نیز تا 30 آذر ماه انجام می شود.

وی حداکثر آثار مجاز برای هر نفر را 5 عدد عنوان کرد و گفت: درج نام صاحبان اثر، کد ملی و شماره تماس آن ها در سامانه جشنواره الزامی است و تمامی آثاری که با سرمایه شخصی از سال 1395 تا کنون در محورهای اعلامی جشنواره تولید شده و در رسانه ها منتشر نشده اند، مجاز به شرکت در جشنواره هستند.

سرهنگ کریمی  با بیان اینکه استان اصفهان دارای هنرمندان خلاق، نوآور و برتر در کشور است گفت: انتظار ما این است که  هنرمندان، فیلم سازان و داستان نویسان و مستندسازان استان حضوری پرشور و قوی در این جشنواره داشته باشند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار