گلایه یک کاربر از آذری جهرمی به خاطر سرعت پایین اینترنت +عکس

سرعت پایین اینترنت در روزگاری که امور روزمره بسیاری از افراد به فضای مجازی گره خورده، سبب شده است تا در بسیاری از موارد کاربران به دردسر بیفتند.

گلایه یک کاربر از آذری جهرمی به خاطر سرعت پایین اینترنت +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارش سرعت جهانی پهنای باند سال 2018، ایران از بین 200 کشور، در رتبه 145 قرار گرفته است. سه کشور اول که دارای بیشترین سرعت اینترنت هستند به‌ترتیب سنگاپور، سوئد و دانمارک بوده و سه کشور یمن، تیمور شرقی و ترکمنستان به ترتیب دارای کم‌ترین سرعت اینترنت هستند.

یکی از کاربران فضای مجازی با انتشار پستی در حساب توئیتری خود ضمن خطاب قرار دادن آذری جهرمی وزیر ارتباطات از سرعت اینترت و انحصارطلبی مخابرات در ارائه سرویس اینترنت گلایه کرده است. این کاربر نوشت:

"بسمه تعالی
جناب آقای @azarijahromi شرکت مخابرات حداکثر سرعت اینترنتی که در منطقه ما ارائه می کند 4 مِگ است، ما هیچ وقت این سرعت رو ندیدیم و نتوانستیم استفاده کنیم
به خاطر انحصار هیچ سرویس دهنده دیگری وجود ندارد
حساب و کتاب این انحصار و کم فروشی می ماند برای قیامت
من الله توفیق".

گلایه یک کاربر از آذری جهرمی به خاطر سرعت پایین اینترنت +تصویر

با فراگیر شدن استفاده از تلفن‌های همراه هوشمند، اتصال به اینترنت پرسرعت یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران به شمار می‌رود. با این حال در شرایطی که وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مجری اصلی ارائه دهنده خدمات مخابراتی شناخته شده است، همچنان برخی از مناطق کشورمان از سرعت خدمات و انحصارطلبی برخی از خدمات دهندگان اینترنت پرسرعت گلایه‌مند هستند. وزارت ارتباطات بدون ارائه پاسخ قانع کننده برای کاربران ترجیح داده است که در روزهای اخیر به حواشی بپردازد.


بیشتر بخوانید: فرار رو به جلوی آذری جهرمی در موضوع شبکه ملی اطلاعات


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۲۹ آبان ۱۳۹۷
به اسم 16 مگ میخریم 6 مگ!