فغانپور: دادگاه عالی ورزش رای دهد، در ایران از نمایندگان عربستانی میزبانی می‌کنیم

مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال گفت: اگر دادگاه عالی ورزش، رای به برگزاری دیدار نماینده‌های ایران و عربستان دهد، در کشورمان از آن‌ها میزبانی می‌کنیم.

فغانپور: CAS رای دهد، در ایران از نمایندگان عربستانی میزبانی می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مناقشات سیاسی ۲ کشور ایران و عربستان، چند سال پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) تاکید کرد که دیدار نمایندگان این ۲ کشور باید در کشور ثالث برگزار شود که برای نمایندگان کشورمان ضرر زیادی داشت. البته از همان موقع مسئولان فدراسیون فوتبال تلاش کردند تا با شکایت به دادگاه عالی ورزش (CAS) بتوانند از حق نمایندگان کشورمان دفاع کنند، اما این اتفاق رخ نداد و تقابل استقلال - الهلال؛ پرسپولیس - الاهلی و دیگر نمایندگان ایران در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ۲۰۱۹ در کشور ثالث برگزار شود.

همچنین شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هم که برای تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس ایران و کاشیما آنتلرز ژاپن به ایران آمده بود، بیان کرد که در این فصل، باید دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار شود.

ساعتی پیش یکی از رسانه‌های عربستانی نوشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باز هم با درخواست باشگاه‌های ایرانی موافقت نکرده و دیدار آنها باید در کشور ثالث برگزار شود و برای پیگیری این موضوع گفتگو کردیم با صفی الله فغانپور، مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال و او در این باره بیان کرد: اگر دادگاه عالی ورزش (CAS) رای به برگزاری دیدار نماینده‌های ایران و عربستان دهد، چرا نتوانیم مسابقات را برگزار کنیم؟ اگر دادگاه CAS حکم بدهد و نمایندگان باشگاه عربستانی به ایران نیایند، بازی ۳ بر صفر اعلام خواهد شد.

او افزود: قرار است در این فصل لیگ قهرمانان آسیا، دیدار نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث برگزار شود، اما مسئولان دادگاه عالی ورزش برای حل این مسئله درحال رسیدگی هستند و هنوز چیزی قطعی نشده است و امیدواریم تا از سال آینده بتوانیم از نمایندگان کشور عربستان میزبانی کنیم.


بیشتر بخوانید:آشنایی با حریفان پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

استقلال در گروه مرگ/ جدال تکراری پرسپولیس - السد

برنامه مسابقات سرخابی‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اظهارات مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دیدارهای نمایندگان ایران و عربستان در کشور ثالث

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار