مدیرکل مدیریت بحران استان قم؛

مانور سراسری زلزله و ایمنی در ۱۳۰۰ مدارس استان قم اجرا خواهد شد

اوروجی از برگزاری مانورسراسری زلزله و ایمنی در بیش از ۱۳۰۰مدرسه استان قم با مشارکت بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموز خبر داد.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محسن اوروجی مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: همزمان با برگزاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس کشور در استان قم نیز زنگ این مانور در ۱۳۰۰ مدرسه استان قم با حضور و مشارکت بیش از ۲۲۰ هزار دانش آموز راس ساعت ۱۰ الی ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح فردا چهارشنبه ۷ آذر ماه در مدارس شیفت صبح پس از پخش آژیر زلزله از رادیو سراسری و راس ساعت ۱۴ در مدارس شیفت بعد از ظهر استان قم به صدا در می‌آید.

وی افزود: این مانور با هدف آموزش پناه گیری صحیح و نحوه تخلیه و خروج اضطراری دانش آموزان از ساختمان‌های مدارس و قرار گرفتن در مکان ایمن هر ساله در روز هشتم آذر ماه بر گزار می‌شود که به‌خاطر تعطیلی پنجشنبه‌ها در سال جاری در ۷ آذر برگزار می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: در سال جاری مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار «مدرسه ایمن جامعه تاب آور» در بیش از ۲۵ مدرسه در قم و بخش‌های تابعه استان با حضور مسئولان و دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و مشارکت فعالانه دستگاه‌های امدادی استان برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: در مدرسه دخترانه نمونه دولتی شهیده قضایی این مانور با حضور مقامات استانی و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

اوروجی اظهار کرد: در مانور مدارس امسال علاوه بر دانش آموزان، اولیا و مربیان و همچنین اهالی محله‌های مجاور مدارس نیز مشارکت خواهند داشت.

انتهای پیام/الف

مانور سراسری زلزله و ایمنی در تمام مدارس استان قم اجرا می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار