رییس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از پروژه‌های بهداشتی و درمانی و بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و کاشانی شهرستان جیرفت بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،رییس و اعضای کمیسیون بهداشت مجلس از پروژه‌های بهداشتی و درمانی شهرستان جیرفت و بیمارستان‌های امام خمینی (ره) و کاشانی بازدید کردند.

در این بازدید آقای شهریاری رییس کمیسیون بهداشت مجلس ضمن بازدید از روند اجرای پروژه‌های بهداشتی و درمانی از نزدیک در جریان وضعیت قرار گرفت و گفت:  کار‌های خوبی شده، اما با ایده آل‌ها فاصله داریم.

وی گفت:  سال ۹۶ یک بیمارستان در شهرستان جیرفت کلنگ زنی شده است، اما تا کنون هیچ اتفاقی برای ساخت این بیمارستان نیفتاده است.

شهریاری گفت: باید دولت مردان را به توجه بیشتر به مناطق محروم سوق داد زیرا کسانی در دولت دارای لابی قوی تری هستند امکانات بیشتری را دریافت می‌کنند و در مقابل این مناطق محروم هستند که امکانات خوبی را دریافت نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: ما درصدد هستیم این لابی گری‌ها را برای مناطق محروم و کم برخوردار کشور انجام دهیم.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس با اشاره به اینکه بایستی ارزش افزوده برای حوزه سلامت پیش بینی شود افزود: دولت باید منابع پایداری را برای حوزه بهداشت و سلامت پیش بینی کند.

انتهای پیام/ی

لابی گری قدرت در دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.