نمایندگان فعلی مجلس با جایگاه شهید مدرس فاصله گرفته‌اند

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: نمایندگان فعلی مجلس با جایگاه شهید مدرس فاصله گرفته‌اند شهید مدرس در زمان خفقان نماینده مردم بود ولی شجاعانه در مقابل بی عدالتی‌ها فریاد میزند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز در همایش ملی مدرس در اردستان با بیان این که شهید مدرس الگویی برای نمایندگان در طول تاریخ است، اظهار داشت: نمایندگان فعلی مجلس با جایگاه شهید مدرس فاصله گرفته‌اند؛ شهید مدرس در زمان خفقان نماینده مردم بود ولی شجاعانه در مقابل بی عدالتی‌ها فریاد میزند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان افزود: در این موقعیت از زمان، صندلی نمایندگان مجلس روی خون شهدا قرار گرفته، شهدایی که همگی بر یک پیام در وصیتنامه هایشان تاکید می‌کردند، این که «امام را تنها نگذارید».

وی افزود: الان هم اگر بشنویم شهدا میگویند مقام معظم رهبری را تنها نگذاریم ولی الان افرادی را داریم که مستقیماً با منویات رهبری مخالفت می‌کنند، عده ای با وحود اینکه رهبری گفتند خط قرمز بنده فتنه است از سران فتنه حمایت می‌کنند.

لارگانی عنوان کرد: رهبری می‌گوید افتخار می‌کنم توان دفاعی داریم ولی نماینده ای در همین مجلس موشکی ایران را زیر سؤال می‌برد و یا این که عملکرد مقاومت را زیر سؤال می‌برد و نمی‌دانند اگر ما در سوریه نمی‌جنگیدیم الان در خانه‌هایمان امنیت نداشتیم.

وی با اشاره به نقط برخی نمایندگان در ماه‌های گذشته تصریح کرد: نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در حال حاضر باید مدافع نظام باشد نه اینکه پایه‌های نظام را زیر سؤال ببرند؛ وقتی نمایندگان می‌توانند موفق باشند که در موقع کار گرایش سیاسی را کنار بگذاریم

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس مقاومت می‌کند تا جایی که سیلی به صورتش می‌زنند اما اگر امروز کسی مقاومت کرد انگ تندرو و مخالفت دولت به او می‌زنند.

لارگانی با بیان این که مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مجلس قانون گذاری است، تاکد کرد: ما قانون تصویب می‌کنیم ولی توجه نمی‌شود از طرف دیگر نظارتی که باید بر قوانین داشته باشیم نداریم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان یادآور شد: از رئیس جمهور سؤال کردیم از پنج سؤال چهار سؤال قانع نشدند ولی چی شد هیچ نتیجه ای نداد لذا نظارنی در مجلس وجود ندارد؛ باید جایگاه نمایندگان ارتقا پیدا کند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش ملی مدرس در اردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.