نماینده آستان قدس رضوی در قم عنوان کرد؛

اعزام زائراولی ها به قم ازاقدامات کانون های آستان قدس رضوی است

حجت الاسلام تکیه ای گفت:اعزام زائر اولی‌ها یکی از اقدامات مهمی بوده که کانون‌های آستان قدس رضوی در شهر قم انجام می‌دهند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوانازقم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدباقر تکیه‌ای  نماینده آستان قدس رضوی در قم شامگاه دیشب در آئین افتتاح کانون محلی آستان قدس رضوی که در محله کشاورز جنوبی مسجد فاطمه الزهرا(س) برگزار شد،گفت: اعزام زائر اولی‌ها یکی از اقدامات مهمی بوده که کانون‌های آستان قدس در شهر قم انجام می‌دهند.

کانون‌های وابسته به آستان مقدس با همکاری و تعامل بین محلات شهر قم در راستای خدمت به مردم، رسیدگی به مستضعفین، شناسایی زائر اولی‌ها، درمان، اشتغال، ازدواج فعالیت‌های خود را سوق داده است.

نماینده آستان قدس رضوی در قم با اشاره به اهداف کانون‌های آستان قدس رضوی در استان قم بیان کرد: هدف کانون‌های وابسته به آستان قدس در مساجد مختلف در سطح استان برآوردن کردن بخشی از حاجات و نیازهای اجتماعی شهروندان است.

وی با اشاره به حدیثی از امام رضا(ع) اضافه کرد: برآوردن حاجات مردم و شاد کردن قلوب غمگین مؤمنین بعد از انجام واجبات باارزش‌ترین امور در دیدگاه ائمه اطهار(ع) بوده که کانون‌های وابسته به آستان قدس رضوی نیز در این مسیر حرکت می‌کنند.

انتهای پیام/ح

ازدواج و اشتغال دو هدف اصلی کانون‌های آستان قدس رضوی در استان قم است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار