«بانوی صورتی» کره شمالی جای خود را به چهره‌های جوان‌تر می‌دهد

گوینده مشهور کره شمالی که اخبار مهم این کشور را اعلام می‌کند، ممکن است مجبور شود جای خود را به چهره‌های جوانتر دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلگراف، «ری چون-هی»، گوینده خبر کهنه کار کره شمالی که 75 ساله است و از او با نام «بانوی صورتی» هم یاد می کنند، ممکن است مجبور شود جای خود را به چهره های جوان تر دهد.

این گوینده که همیشه در هنگام اعلام اخبار مهم کره شمالی یک لباس صورتی سنتی این کشور را بر تن دارد، در چند دهه گذشته به چهره محبوب مردم این کشور تبدیل شده است. وی همیشه اخبار مهم این کشور از جمله آزمایش های موشکی را به اطلاع مردم می رساند. اما به نظر می رسد که لحن خانم «ری» دیگر با معیارها و سبک جدید شبکه «کی سی تی وی» مطابقت ندارد.

شبکه خبری «کی سی تی وی» کره شمالی در تلاش برای مدرن سازی و همچنین ایجاد یک شبکه خرید آنلاین در حال ایجاد تغییراتی در ساختار خود است و قصد دارد خبرنگاران جوانتر و مدرن تر را در این شبکه استخدام کند. این شبکه همچنین قصد دارد استودیوی خود را هم مجهز تر کند.

ری چون-هی چنان نقش مهمی در کره شمالی دارد که هر زمان تصویر او بر صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود، ناخودآگاه تشویق بینندگان را در پی دارد و بسیاری نیز با دیدن چهره او در قاب تلویزیون در جای خود میخکوب می شوند تا ببینند این بار چه خبر مهمی را برای گفتن دارد. او بیش از 40 سال است که با حضور در تلویزیون دولتی کره شمالی و با صدای رسای خود به محکوم کردن دشمنان این کشور، اعلام خبرهای مربوط به آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای پیونگ‌یانگ و شرح زندگی سه نسل از رهبران کره شمالی پرداخته و با صدای تأثیرگذارش به مشهورترین گوینده خبر این کشور تبدیل شده است. به ری چون-هی، لقب «صدای کره شمالی» نیز داده‌اند. جالب اینجاست که تصاویر ویدئویی نشان می‌دهد چهره او در گذر زمان تغییری نکرده و حتی ذره‌ای هم پیر نشده است.


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ آذر ۱۳۹۷
بله خیلی جوان مانده
آخرین اخبار