نصرت الله لطفی در نشست کارگروه اقلیت‌های دینی:

انسجام اقلیت‌های دینی در کشور بعد از انقلاب بی همتا بوده است

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی انسجام اقلیت‌های دینی موجود در کشور بعد از انقلاب اسلامی را بی‌همتا دانست.

انسجام اقلیت‌های دینی در کشور بعد از انقلاب بی همتا بوده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، نصرت‌الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در نشـست کارگروه اقلیت‌های دینی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب که ظهر امروز( سه‌شنبه 13 آذرماه) برگزار شد، گفت: اقلیت‌های دینی همواره در همه مناسبت‌ها مثل ایام الله دهه فجر نقش ستودنی داشته‌اند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه بزرگداشت دهه فجر امسال بر اساس وضعیت زمانی از سال‌های قبل متفاوت‌تر است، گفت: با توجه به اینکه عدد ۴۰ را نماد بلوغ و تکامل می‌دانیم، امسال که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است را مهمتر از سال‌های گذشته قلمداد می‌کنیم.

وی افزود: وحدت و انسجام بین اقلیت‌های دینی در کشور با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست چراکه بعد از انقلاب انسجام اقلیت‌های دینی موجود در کشور بی همتا بوده است.

لطفی با بیان اینکه نمایندگان اقلیت‌های دینی در انتخابات‌های برگزار شده در کشور همواره فعال بوده‌اند، تصریح کرد: جایگاه و اقتدار نمایندگان اقلیت‌های دینی در مجلس شورای اسلامی با بقیه نمایندگان مجلس فرقی ندارد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه اولین مصاحبه امام در سال ۵۷ با یک خبرنگار آلمانی بود، خاطرنشان کرد: همه ادیان توحیدی اقلیت‌های دینی باید از حقوق و مواهب یکسان برخوردار باشند.

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مراسم چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را به طور ویژه برگزار کنیم، برگزاری این مراسم صرفاً برای جشن گرفتن نیست چرا که در یک جنگ هستیم و باید برای مبارزه با دشمنان چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران به طور ویژه برگزار کنیم.

لطفی درباره جدایی و اختلاف میان اقوام و ادیان مختلف در کشور تاکید کرد: در جنگ دفاع مقدس از ۴۸ کشور اسیر داشتیم که اکنون جنگ داعش و تحریم‌های آمریکا اکثر ملت ایران را هدف قرار دادند تا موجب جدایی و شکاف بین نظام و مردم شوند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شرایط قبل از انقلاب را بخش عمده‌ای از کشور درک نکرده‌اند، اظهار کرد: اکثر مردم کشور متوجه شرایط پیش از انقلاب نشدند و به همین علت اکنون صد‌ها شبکه ماهواره‌ای برای ترویج رژیم طاغوت فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیانیه‌های اقلیت‌های دینی کشورمان برای حمایت از اقلیت‌های ایران که در پاسخ به بیانیه‌های صهیونیست‌ها و سایر بیگانگان داده می‌شود در خنثی کردن آن‌ها بسیار تاثیر گذار بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار