اعزام زائر اولی‌ها به مشهد

۳۵ زائر اولی مازندرانی از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اجرای طرح زائران حرم رضوی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه ۱۶ آذر ماه امسال در مازندران اجرا می‌شود که ۳۵ زائر اولی از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اجرای نیت واقف در مازندران افزود: اجرای امینانه نیت واقف در راستای نیت واقف که در وقف‌نامه ذکر شده، صورت می‌گیرد و هیچ کس حق ندارد غیر نظر واقف عمل کند.

حجت الاسلام حیدری یکی از طرح‌های سازمان اوقاف که در راستای اجرای امینانه نیت واقف صورت می‌گیرد طرح زائران حرم رضوی دانست و گفت: این طرح در راستای اعزام زائرانی که تاکنون به زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس تشرف نیافتند اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: برخی افراد به خاطر شرایط مالی و مشکلات اقتصادی تاکنون به زیارت امام رضا (ع) مشرف نشدند که در راستای اجرای نیت واقف این افراد شناسایی و به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 وی از اجرای طرح زائران حرم رضوی در مازندران خبر داد و گفت: این طرح روز جمعه ۱۶ آذر در استان اجرا می‌شود که ۳۵ زائر اولی از آستان مقدس امامزاده عباس (ع) ساری به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

 حجت الاسلام حیدری افزود: زائران از بیشتر شهر‌های مازندران در این طرح حضور دارند که تاکنون به مشهد مقدس اعزام نشدند و اکنون به برکت موقوفات به زیارت درگاه ملکوتی امام رضا (ع) مشرف می‌شوند.

انتهای پیام/ م

اعزام ۳۵ زائر اولی مازندرانی به مشهد مقدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.