معاون اقتصادی استاندار لرستان:

برخورد جدی با توزیع کالا‌های تاریخ مصرف گذشته

معاون اقتصادی استاندار لرستان خواستار ریشه یابی برخی افزایش قیمت‌ها به صورت اصولی و کارشناسی شد و گفت: نباید اجازه داد دلال بازی و فرار از قانون منجر به هرج و مرج در بازار شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ گودرز امیری، معاون اقتصادی استاندار لرستان خواستار ریشه یابی برخی افزایش قیمت‌ها به صورت اصولی و کارشناسی شد و تصریح کرد: نباید اجازه داد دلال بازی و فرار از قانون منجر به هرج و مرج در بازار شود.
امیری در خصوص ساماندهی بازار میوه و تره بار خرم آباد نیز گفت: در بازدید از این میدان، مصوباتی ثبت شده که بسیاری از آن‌ها باید توسط شهرداری اجرا شود.
امیری تصریح کرد: متاسفانه بر اساس گزارش ارائه شده در جلسه شهرداری تاکنون اقدام مهمی انجام نداده که برخورد با کوتاهی‌ها باید توسط فرمانداری بررسی شود.
وی ادامه داد: ساماندهی این مجموعه به صورت جدی دنبال می‌شود همه دستگاه‌های مرتبط مکلف به همکاری هستند و در غیراینصورت، افراد یا ادارات باید پاسخگوی قصور خود باشند.
وی همچنین با انتقاد از تاخیر برخی مدیران برای حضور در جلسات گفت: با دستور استاندار هر مدیری که بیش از پنج دقیقه برای ورود به جلسات اعلام شده تاخیر داشته باشد از ورود به جلسه منع می‌شود.
وی اظهار داشت: برخی مدیران گرفتاری‌های روزمره اداری را دلیل غیبت خود در جلسات عنوان می‌کنند در حالیکه همزمان با غیبت در جلسه  تنظیم بازار در جلسه با ارزش بسیار کمتر حاضر می‌شوند.
وی تصریح کرد: جلسه ستاد تنظیم بازار از نشست‌های مهم استان است که ارتباط مستقیمی با روند زندگی مردم داشته و ماهیت آن از وظایف ذاتی مدیران به شمار می‌رود.
معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه برخی مدیران شخصا در جلسه حاضر نمی‌شوند و دلیل این امر را انجام امور اداری عنوان می‌کنند ،جلسات ستاد تنظیم بازار شب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ب

برخورد با توزیع کالا‌های تاریخ مصرف گذشته باید جدی باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.