آیت الله علوی گرگانی عنوان کرد؛

ملت‌ ایران صدای مردم مظلوم فلسطین را به سراسر جهان می رساند

ایت الله علوی گرگانی گفت:ملت ایران صدای ملت مظلوم فلسطین را به سراسر جهان می‌رساند.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر یکشنبه در دیدار جمعی از نمایندگان اتحادیه بین‌المللی نوجوانان و جوانان مخالف اشغالگری گفت: خداوند عزت فردی که ظلم و فشار را تحمل و صبر و استقامت پیشه کند را بالا می‌برد.

این استاد سطوح عالی حوزه با بیان اینکه کمک‌های ایران به مردم فلسطین ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ملت ایران صدای ملت مظلوم فلسطین را به سراسر جهان می‌رساند.

وی ادامه داد: لازم است انسان در زندگی، ظلم و ستم را شناسایی کند و به از مظلوم حمایت کند.

این مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه وحدت ملت‌های اسلامی موجب نابودی ظلم و ستم می‌شود،اضافه کرد: وحدت میان کشورهای مسلمان ضروری است زیرا در صورت جدایی مسلمانان از یکدیگر دشمن قدرتمند می‌شود و ظلم و ستم خود را گسترش می‌دهد.

وی ابراز کرد: کمک ملت ایران به مردم فلسطین شامل نیروی انسانی، نیروی مالی و یا هم صدایی با آن‌ها می‌شود که با این کمک‌ها سراسر دنیا می‌توانند تشخیص دهند که کدام ملت ظالم و کدام ملت مظلوم است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه خداوند ظلم و ستم را امری قبیح می‌داند، افزود: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید که هر کار خلافی کنید به خودتان کرده‌اید.

وی عنوان کرد: ظلم به عنوان امر قبیح میان مسلمان و غیر مسلمان مشترک است و نه تنها مسلمانان بلکه همه جهانیان ظلم را امری حرام می‌دانند.

وی با بیان اینکه همه اقوام و ملت‌ها ظلم و ستم را زشت و قبیح می‌دانند،اشاره کرد: مردم مظلوم فلسطین اکنون زیر بار ظلم قرار دارند و حقوقشان پایمال می‌شود بنابراین کشورهای مسلمان در سراسر دنیا باید با یکدیگر همراه باشند تا اسرائیل نتواند در فلسطین کاری انجام دهد.

انتهای پیام/ح

ملت‌های مسلمان علیه ظلم رژیم اشغالگر قدس با یکدیگر همراه شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.