نماینده مه ولات در مجلس شورای اسلامی:

فرهنگ و هنر اولویت اصلی جامعه ما نیست/ نگاه‌های غلط گسست فرهنگی را به ارمغان می‌آورد

فرهنگ و هنر اولویت اصلی جامعه ما نیست/ نگاه‌های غلط گسست فرهنگی را به ارمغان می‌آوردنماینده مردم مه ولات در مجلس شواری اسلامی گفت: با توجه به نگاه‌های غلط و بر اساس جامعه شناسی داخلی ، فرهنگ و هنر در اولویت اصلی قرار ندارد و این گسست فرهنگی را به دنبال خواهد داشت.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،دکتر باستانی نماینده مردم مه ولات در مجلس شواری اسلامی در گردهمایی هنرمندان مه ولات گفت : متاسفانه آموزش و پرورش و فرهنگ و هنر اولویت اصلی در جامعه ما نمی‌باشد.

وی افزود: پروژه مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان و راه اندازی نگارخانه را پیگیری خواهیم کرد.


در این جلسه حسین پسندیده نماینده هنرمندان مه ولات گفت :در مه ولات هیچ گونه مجموعه فرهنگی و هنری وجود ندارد و این در شان یک شهرستان نمی‌باشد.

وی اظهار داشت: موضوع بیمه هنرمندان از ۱۵ سال قبل مطرح شده است، ولی متاسفانه هیچ قدم مثبتی در این حوزه برداشته نشده است.

پسندیده در ادامه با بیان اینکه موضوع اختصاص بودجه فرهنگی از مهم‌ترین خواسته‌ها و دغدغه هنرمندان است، افزود: هنرمندان از طریق آموزش هنر و فروش آثار خود درآمد کسب می‌کند و در همین راستا از مسئولین محترم تقاضا داریم با برداشتن موانع در این راه به رسیدن هنرمندان به منبع پایدار کمک نمایند.

نماینده هنرمندان مه ولات تصریح کرد :  راه اندازی مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان مه ولات و راه اندازی نگارخانه در شهرستان از مهم‌ترین درخواست هنرمندان شهرستان مه ولات است.
 
گردهمایی هنرمندان شهرستان مه ولات با شرکت بیش از ۱۵۰ نفر از هنرمندان مه ولات در سالن اجتماعات شهرداری فیض آباد برگزار شد.

 انتهای پیام // م.م
 

برگزاری گردهمایی هنرمندان مه ولات

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار