مشخصات هوآوی nova 4 در TENAA رؤیت شد

وبسایت رسانه TENAA مشخصات گوشی آینده هوآوی، nova 4 را منتشر کرد.

مشخصات هوآوی nova 4 در TENAA رؤیت شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی قصد دارد در تاریخ 17 دسامبر گوشی nova 4 را به صورت رسمی رونمایی کند. این گوشی قرار است حدود یک هفته قبل از Honor View 20 رونمایی شود. این دو دستگاه هوشمند قرار است دارای یک حفره روی صفحه نمایش خود باشند که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است، دیگر مشخصه‌ای که در این دو گوشی دیده می‌شود، وجود دوربین 48 مگاپیکسلی است که با قابلیت‌های هوش مصنوعی همراه است. اما به nova 4 دارای دوربینی سه‌گانه است و دوربین 48 مگاپیکسلی تنها یکی از لنزهای این دوربین است. بر اساس مشخصاتی که در رسانه TENAA از nova 4 مشخص شده، نقطه تمایز این دو گوشی وجود دو دوربین دیگر روی آن است. در حالی که گوشی آنر به همان یک لنز برای عکسبرداری اکتفا می‌کند، گوشی هوآوی دارای لنزهای اضافه است.

آرایه در نظر گرفته شده برای دوربین‌های nova 4 شبیه دو ترکیبی است که برای P20 Pro مورد استفاده قرار گرفته بود. البته هنوز باید منتظر خبرهای دیگر در مور این گوشی بمانیم تا متوجه شویم که لنزهای دیگر آن ولترا-واید و تله‌فوتو هستند یا خیر.

انتظار می‌رود هواوی nova 4 مانند View 20 از پردازنده Kirin 980 بهره ببرد اما خبرهایی هم وجود دارد مبنی بر این که Kirin 710 برای آن استفاده شود. هرچند، انتظار Kirin 980 بیشتر است چرا که پردازش تصاویر این گوشی مخصوصا در قسمت هوش مصنوعی نیازمند قدرت بیشتری است. علاوه بر این اطلاعات، مشخص شده است که این گوشی دارای نمایشگر 6.41 اینچی خوهد بود. همچنین باتری آن با ظرفیت 3900 میلی‌آمپر ساعت تولید خواهد شد.


بیشتر بخوانید: چین، کانادا را به دلیل دستگیری مدیر مالی هوآوی تهدید کرد


انتهای پیام/

مشخصات nova 4 هوآوی در فضای مجازی مشخص شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار