آغاز پروژه اسکن پرونده‌های شرکت‌های تعاونی روستایی کرمان

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان گفت: پروژه اسکن پرونده‌های شرکت تعاونی روستایی ثبت شده در اداره ثبت شرکت‌های تجاری و موسسات غیر تجاری آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  و به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان، رضا طالبی زاده؛ مدیر کل ثبت  اسناد استان کرمان در دیدار با مدیر کل سازمان تعاونی روستایی استان که در محل اداره کل ثبت استان برگزار شد، گفت: تا پایان امسال پرونده‌های شرکت تعاونی روستایی استان اسکن و وارد سامانه جامع ثبت شرکت‌ها می‌شوند.

وی افزود: مجموع اعضای شرکت‌های تعاونی روستایی استان بیش از ۲۴۰ هزار نفر هستند که اطلاعات این شرکت‌ها باید به صورت دقیق وارد سامانه شود.

طالبی زاده با اشاره به اینکه از مجموع ۳۰ میلیون اوراق پرونده‌های بخش املاک، تاکنون بیش از ۲۰ میلیون برگ اسکن و در سامانه آرشیو الکترونیک بارگذاری شده است، گفت: در حال حاضر با تجریه‌ای که با اسکن این اوراق به دست آورده ایم، می‌توانیم با دقت و سرعت بالایی پرونده شرکت‌های تعاونی روستایی موجود در اداره ثبت شرکت‌های تجاری و موسسات غیر تجاری را در کمترین زمان ممکن اسکن و در سامانه بارگذاری نماییم.

در ادامه مدیر کل تعاونی روستایی استان کرمان با اشاره به اینکه روستا‌ها جزء منابع مهم تولیدی کشور محسوب می‌شوند، بیان داشت: اسکن و آرشیو الکترونیک پرونده‌های شرکت تعاونی روستایی که در اداره ثبت شرکت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده اند گامی مهم در تسهیل خدمت رسانی به روستاییان و اعضای شرکت تعاونی می‌باشد و در راهبرد‌های اقتصاد مقاومتی و نیز در اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی توجه ویژه‌ای به شرکت‌های تعاونی روستایی شده است.
انتهای پیام/ی

ثبت شرکت های تعاونی در سامانه الکترونیک

برچسب ها: ثبت احوال ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار