تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی با اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار

مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان از اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، احسان صفایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان با اشاره به اختصاص 8 میلیارد ریال اعتبار به منظور تکمیل زیرساخت های بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: این مبلغ پس از بازدیدی که 2 ماه پیش کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور از این شهرستان از پروژه نیمه تمام ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شماره 2(شمالی) به عنوان یکی از 6 پروژه استانی برای تکمیل انتخاب شده، اختصاص یافت.

وی با ابیان اینکه این پروژه در مرحله 10 درصد پیشرفت فیزیکی چند سال متوقف شده بود تصریح کرد: پیش بینی می شود با اختصاص این اعتبار بزودی تکمیل شود.

صفایی اذعان داشت: این اعتبار از محل اعتبارت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور تخصیص داده شده و هم اکنون مرحله مناقصه برای شروع کار در حال انجام است و پس از انتخاب پیمانکار عملیات تکمیل آن آغاز می گردد.

شایان ذکر است؛ شهرستان هندیجان دارای یک بیمارستان، 4 مرکز بهداشتی و 16 خانه بهداشت است و حدود 250 نفر در حوزه بهداشت و درمان به خدمت رسانی مشغول هستند.

انتهای پیام/گ

اختصاص اعتبار برای احداث خانه بهداشت

برچسب ها: بهداشت ، علوم پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.