انتخابات فدراسیون تنیس معلق شد

پیش از این قرار بود انتخابات فدراسیون تنیس ۲۰ آذرماه برگزار شود، اما این اتفاق رخ نداد تا همچنان این فدراسیون در بلاتکلیفی باقی بماند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دوره‌ی چهار ساله ریاست مجید شایسته در فدراسیون تنیس در تاریخ ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ به پایان رسید و وزارت ورزش و جوانان باید تا این تاریخ با برگزاری انتخابات رئیس جدید این فدراسیون را انتخاب می‌کرد؛ اما به دلیل بررسی صلاحیت کاندیدا تاریخ انتخابات به تعویق افتاد. وزارت ورزش و جوانان در دی ماه ۱۳۹۳ حکم ابلاغ ریاست را به شایسته داده بود و به او اجازه داد تا دی ماه ۱۳۹۷ در سمتش باقی بماند.

انتخابات فدراسیون تنیس معلق شد

این در حالی است که سید کامیار کیمیایی دبیر فدراسیون تنیس پیش از این به خبرنگار ما اعلام کرده بود انتخابات این فدراسیون بین تاریخ ۱۶ تا ۲۰ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد. تا این لحظه نه وزیر ورزش و نه هیچکدام از مسئولان این وزارتخانه تاریخ دقیق برگزاری انتخابات را مشخص نکرده اند. باید دید چرا با توجه به اینکه صلاحیت کاندیدا‌ها تایید شده است تاریخ دقیق برگزاری انتخابات فدراسیون تنیس از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام نمی‌شود؟ گفتنی است که مجید شایسته، ایرج رحمانی و عبدالرضا رحمانی سه نامزد نهایی برای پست ریاست این فدراسیون هستند.

کامیار کیمیایی دبیر مجمع فدراسیون تنیس در گفتگو با خبرنگار ما بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان هیچ حکمی را برای تاریخ برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون ابلاغ نکرده است و ما برای برگزاری این انتخابات منتظر ابلاغ هستیم. از سوی فدراسیون تنیس برای برگزاری انتخابات هیچ مشکلی وجود ندارد و تمام کار‌های اولیه انتخابات انجام شده است. پس از ابلاغ وزارت ورزش و جوانان ما ۱۰ روز کاری نیاز داریم تا دعوت نامه‌ها را برای افراد ارسال کنیم.

او گفت: کم کاری از سوی وزارت ورزش و جوانان برای اعلام تاریخ برگزاری انتخابات وجود ندارد. گاهی هماهنگی‌ها باعث می‌شود تاریخ برگزاری به تعویق بیافتد. سرپرست فدراسیون مجید شایسته است که هنوز حکم آن به ما ابلاغ نشده است.


بیشتربخوانید:

درخشش تنیسورهای ایران در نصف جهان

رنکینگ کشوری تنیس اعلام شد

برقه اى: اهداف مختلفى از برگزارى كنفرانس بين المللى وجود داشت


انتهای پیام/

بلاتکلیفی ریاست فدراسیون تنیس 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار