دبیر فدراسیون تنیس:

کنفرانس بین‌المللی رساننده صلح است/هزینه‌های آموزش داخلی را کاهش می‌دهیم

دبیر فدراسیون تنیس معتقد است برگزاری کنفرانس مربیان نه تنها هزینه‌های آموزشی را کاهش می دهد بلکه با توجه به بعد بین‌المللی آن پیام صلح را نیز بهمراه خواهد داشت.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تنیس، کامیار کیمیایی در خصوص هدف از برگزاری کنفرانس بین المللی مربیان داخلی و خارجی گفت: یکی از اهداف اصلی برگزاری این کنفرانس دو روزه پایین آوردن هزینه‌های بالایی است که مربیان داخلی با شرکت در کلاس‌های آموزشی در کشورهای دیگر پرداخت می‌کند.

وی افزود: خوشبختانه با معرفی مربیان کارآمد و بروزی که فدراسیون جهانی برای کنفرانس مربیان ایران معرفی کرده پیش بینی می‌شود یکی از بهترین کنفرانس‌های آموزشی فدراسیون جهانی را تجربه کنیم و حضور مربیان دیگر کشورها باعث بیشتر شدن مراوده مربیان ما با آنها خواهد شد و از این طریق پیام صلح و اینکه ایران کشور امن است را به همگان برسانیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد :برگزاری این کنفرانس علاوه بر کمک به رشد تنیس می‌تواند هزینه‌های گردشگری را وارد کشورمان کند و این مسأله یکی از رخدادهای مثبت این کنفرانس است.

کیمیایی در خصوص استقبال مربیان خارجی از این کنفرانس گفت: با توجه به ارتباط خوبی که فدراسیون تنیس ایران با کشورهای دیگر دارد، حدودا مربیان 11 کشور آسیایی استقبال خوبی برای حضور در این کلاس آموزشی مهم داشته اند.

دبیر فدراسیون تنیس در پاسخ به این پرسش که آیا این کنفرانس باعث می‌شود تنیسورهای ما بتوانند در میادین بین المللی عملکرد بهتری داشته باشند، بیان کرد: هدف اصلی از برگزاری این کنفرانس افزایش علم مربیان داخلی است تا بتوانند از این پس مسائل روز تنیس را به تنیسورهای ما آموزش دهند تا بتوانیم با برنامه ریزی‌هایی که انجام می‌دهیم، در مسابقات بین المللی شرکت کنیم و در آنجا نتایج بهتری را نسبت به گذشته کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگراز هدف‌های اصلی ما این است که این نوع کنفرانس‌ها با توجه به مراوده خوبی که با فدراسیون جهانی (ITF) وجود دارد باعث می‌شود تا تعداد این نوع برنامه‌های آموزشی در کشور بیشتر شود، این مسأله با ارتباط  خوبی که فدراسیون ایران با فدراسیون جهانی دارد امکان خواهند یافت، زیرا برگزاری این نوع کنفرانس‌ها برای هر کشوری امکان پذیر نخواهد بود و ایران از معدود کشورهای آسیایی است که توانسته این امتیاز را به دست آورد.

کیمیایی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم مربیان داخلی کشور استفاده لازم را از این کلاس آموزشی ببرند و بتوانند تمام روش آموزشی داده شد را به تنیسورهای شهرستان های خود ارائه دهند، تا تنیس کشور روز به روز بتواند پیشرفت کند و در میادین بین‌المللی عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار