قاتل دختر 14ساله رودباری تحویل مقامات قضائی داده شد

دادستان رودبار جنوب گف‌ت:صبح امروز و در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار و با رایزنی با سران طوایف متهم به قتل دختر 14ساله رودباری تحویل دستگاه قضائی داده شد.

قاتل دختر 14ساله رودباری تحویل مقامات قضائی داده شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:صبح امروز و در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار و با رایزنی با سران طوایف و معتمدین محلی،متهم به قتل دختر 14ساله رودباری تحویل دستگاه قضائی داده شد.

 حامد عمرانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب گفت:صبح امروز و در راستای میثاق نامه عدالت و امنیت پایدار و با رایزنی با سران طوایف و معتمدین محلی،متهم به قتل دختر 14ساله رودباری تحویل دستگاه قضائی داده شد.

وی گفت :قاتل که یک جوان 18ساله است که 13 آذرماه سال جاری توسط یک قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری اقدام به قتل یکی از نزدیکان خود به نام خانم (الف.ح) نموده بود و بلافاصله از محل وقوع جرم متواری شده بود.

دادستان رودبار جنوب در تشریح عوامل بروز این حادثه افزود : قاتل اختلافات خانوادگی را علت و انگیزه اصلی خود در بروز این حادثه اعلام کرده است.

وی گفت :متهم در اثر اختلافات خانوادگی و عدم توانایی در کنترل خشم و احساسات اقدام به یک تصمیم عجولانه می گیرد که متاسفانه در دسترس بودن آسان سلاح غیر مجاز منجر به وقوع یک حادثه هولناک می شود.

این مقام قضایی به پایین بودن آستانه تحمل افراد و همچنین وجود حس انتقام جویی در افراد اشاره کرد و افزود:ضرورت دارد افراد برای حل و فصل اختلافات و دعاوی خود از طریق مراجع قضائی و قانونی اقدام نمایند و از انجام کارهای خودسرانه و انتقام جویی خوداری نمایند چرا که نتیجه ای جز پشیمانی و وخیم تر شدن اختلافات و مشکلات به ارمغان نمی اورد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار