سریال «Punisher» با فصل دوم به نتفلیکس بازمی‌گردد +فیلم

خبرهای جدید از شبکه نتفلیکس حاکی از این است که این شبکه فصل دوم سریال مجازاتگر (Punisher) را پخش خواهد کرد.

سریال «Punisher» با فصل دوم به نتفلیکس بازمی‌گرددبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها، خبرهای زیادی از متوقف شدن تولید سریال‌های نتفلیکس می‌شنویم که این شبکه اینترنتی با دنیای کمیک مارول در حال ساخت است. سریال‌های محبوب لوک کیج (Luke Cage)، مشت آهنین (Iron Fist) و Daredevil از جمله سریال‌هایی هستند که شبکه اینترنتی نتفلیکس ساخت آن‌ها را متوقف کرده اما سریال جدید دنیای کمیک مارول در همکاری با نتفلیکس یعنی سریال مجازاتگر (Punisher) فعلاً مشمول این جریانات نشده و شبکه نتفلیکس اعلام کرده که مجازاتگر برای فصل دوم به این شبکه باز خواهد گشت.

این خبر با پستی که بازیگر نقش فرانک کَسِل (Frank Castle) یا پانیشر، جان برنتال در اینستاگرام خود منتشر کرد در فضای مجازی دست به دست شد. برنتال با انتشار تصویری جدید از خود در اینستاگرام ساخته و پخش شدن فصل دوم سریال محبوب Punisher را به دنبال‌کنندگان خود خبر داد و این مهم را جشن گرفت. شبکه نتفلیکس اولین تیزر کوتاه و 14 ثانیه‌ای از فصل دوم سریال جذاب Punisher را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته اما داستان این فصل هنوز مشخص نیست. به هر حال به نظر می‌رسد که کسل در این فصل قرار است در پی مبارزه‌های خود با افراد فاسد نیروی ارتش آمریکا، این کار را ادامه دهد و این بار بیلی روسو که همان شخصیت Jigsaw است، در پی انتقام از Punisher باشد.

سریال «Punisher» با فصل دوم به نتفلیکس بازمی‌گردد

انتظار می‌رود این سریال در فصل دوم با بازی جان برنتال در نقش «Punisher»، امبر رز ریوا در نقش «دینا مدنی» و بن بارنز در نقش «بیلی روسو یا Jigsaw» از شبکه نتفلیکس پخش شود. گفتنی است فصل دوم سریال Punisher در ماه ژانویه سال بعد پخش خواهد شد اما پس از آن، مشخص نیست که این سریال ادامه خواهد داشت یا این که به سرنوشت دیگر سریال‌های دنیای کمیک مارول دچار خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تیزر کوتاهی را مشاهده کنید که شبکه نتفلیکس از سریال «Punisher» در فضای مجازی پخش شده است.


بیشتر بخوانید: شبکه نتفلیکس سریال محبوب «Daredevil» را متوقف کرد


انتهای پیام/

فصل دوم سریال «Dardevil» از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار