تنش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی/ نظامیان لبنان در آماده‌باش قرار دارند

آسوشیتدپرس اعلام کرد عملیات رژیم صهیونیستی برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز با لبنان، نظامیان این کشور را به حال آماده‌باش درآورده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آسوشیتدپرس، عملیات ارتش رژیم صهیونیستی برای تخریب تونل‌های ادعایی حزب‌الله در امتداد مرز روستای میس الجبل لبنان، نظامیان لبنانی مستقر در مرز را به حال آماده‌باش درآورده است.

در حالی که ماشین‌های خاکبرداری اسرائیل تپه‌های سنگی واقع در امتداد مرز با روستای میس الجبل لبنان را حفر می‌کردند، گروهی جوان در آنجا جمع شدند و نظاره‌گر عملیات «سپر شمالی» رژیم صهیونیستی شدند که هدف از آن تخریب تونل‌های فرامرزی است که این رژیم ادعا می‌کند، جنبش حزب‌الله برای حمله به اسرائیل احداث کرده است.

آسوشیتدپرس افزود: اما با توجه به استقرار نظامیان لبنانی در مواضع‌های جدید پشت کیسه‌های شن یا داخل خانه‌های متروک، کاملاً مشهود بود که نظامیان لبنان در آماده‌باش کامل بودند. حدود ۲۴ صلح‌بان سازمان ملل درست قبل از خط آبی که نشان دهنده مرز بین لبنان و اسرائیل است، صف کشیدند. این صحنه مؤید نگرانی محسوس درباره این احتمال است که هر گونه خطا منجر به رؤیارویی بین دو طرف شود که به نظر می‌رسد هیچ کسی خواهان آن نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار