بهره مندی بیش از ۲۰۰ روستا و ۴ شهر خراسان جنوبی از نعمت گاز

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:در سال جاری بیش از ۲۰۰ روستا و ۴ شهر در استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛هاشمی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت:در مجموع در سال جاری و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ روستا و ۴ شهر با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۱۴ هزار و ۲۰۰ خانوار در خراسان جنوبی از نعمت گاز بهره مند شده یا خواهند شد.

وی افزود:فعالیت شرکت گاز در خراسان جنوبی نسبت به سایر دستگاه های خدمات رسان قدمت کوتاه‌تری دارد اما طی همین مدت کوتاه و به خصوص طی دو سال اخیر اقدامات ارزنده و قابل قبولی توسط شرکت گاز خراسان جنوبی انجام شده است.

هاشمی به اقدامات شرکت گاز خراسان جنوبی در سال جاری اشاره کرد و افزود: در هفته دولت سال جاری شاهد عملیات گازرسانی به شهر‌های نهبندان، شوسف ، درح و ۱۰۱ روستا بودیم که در این راستا بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی با بیان اینکه این اعتبارات از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است،گفت: خوشبختانه با اجرای این عملیات امکان برخورداری ۶ هزار و ۲۰۰ خانوار شهری و روستایی در پروژه های افتتاحی در هفته دولت فراهم شده است.

وی افزود:در مجموع در سال جاری و در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ روستا و ۴ شهر با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومان و ظرفیت ۱۴ هزار و ۲۰۰ خانوار گاز دار شده و یا خواهند شد.

هاشمی اظهار کرد:شهر دیهوک به عنوان تنها شهر فاقد گاز استان نیز در سال اخیر از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهد شد .

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی  یادآور شد: طی ۱۱ سال اخیر منتهی به پایان سال 96 ، تعداد ۲۹۲ روستا در استان گاز دار شده است در حالی که تنها در سال جاری بیش از  ۲۰۰ روستا به بهره برداری رسیده یا خواهد رسید .

وی گفت:این امر نشان از فعالیت شرکت گاز استان در سال جاری است که به برکت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/غ

برخورداری دیهوک از نعمت گاز 

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.