تأکید بر صرفه جویی ادارات و سازمانهای دولتی در مصرف گاز

مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی بر رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین گاز به خصوص ادارات و سازمانهای دولتی تأکید کرد.

هاشمی مدیر عامل شرکت گاز خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ با اشاره به کاهش چشمگير دما در استان بر لزوم رعایت الگوی مصرف گاز طبیعی توسط مشترکین گاز طبیعی به خصوص ادارات و سازمان های دولتی تأکید کرد .

وی با اشاره به بخشنامه معاون اول رئیس جمهور ، از کلیه ادارات و سازمان های دولتی خواست تا با روشن نمودن وسایل گرمایشی یک ساعت پیش از آغاز کار و خاموش کردن آنها یک ساعت پیش از پایان وقت اداری و نيز خاموش کردن وسایل گرمایشی غیر ضروری در روزهای تعطیل و عایق بندی لوله های موتورخانه نسبت به صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اقدام نمایند.

هاشمی همچنین از مسئولان ادارات خواست تا با رعایت دمای رفاه ( 21-18 درجه در فضای داخلی و بسته و دمای 18 درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده) نسبت به کاهش مصرف گاز طبیعی اهتمام ورزند.

مدیر عامل شرکت گاز خراسان همچنين تعمیر و سرویس سامانه ها و وسایل گرمایشی از جمله موتورخانه ها و نصب سامانه پایش هوشمند در آن و استفاده از وسایل گرمایشی استاندارد با برچسب انرژی بالا را از جمله موارد راه های صرفه جویی در مصرف گاز در ادارات و سازمانهای دولتی عنوان کرد .

وی افزود: امسال نیز چون سالهای گذشته رعایت بخشنامه صرفه جویی در سطح ادارات استان توسط بازرسین شرکت گاز مورد پایش قرار خواهد گرفت و در صورت تخلف از موارد مندرج در بخشنامه ، اخطاریه برای دستگاه اجرایی صادر خواهد شد که در صورت عدم ترتیب اثر می تواند منجر به قطع جريان گاز نیز شود.

هاشمی از مشترکين گاز طبیعی در استان خواست ضمن رعايت موارد ايمنی ، با رعایت صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی ، شرکت گاز را در تأمین پایدار گاز در زمستان یاری نمايند.

انتهای پیام/غ

ادارات و سازمانهای دولتی در مصرف گاز صرفه جویی کنند

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.