معاون اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد گفت: در سه روز منتهی به شب یلدا میوه‌های مرسوم مثل انار، هندوانه، سیب، کیوی و پرتغال به قیمت کف میدان بار عرضه می‌شود.

فروش میوه به قیمت کف میدان بار/عرضه میوه درجه ۱ شب یلدامسعود رضوی معاون اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در موضوع میوه و تره بار شب یلدا با اشاره به کیفیت میوه ها، گفت: در بازار و فروشگاه‌های شهر ما میوه دست چین درجه ۱ به خریدار عرضه می‌شود.

وی افزود: با استفاده از تجربه سال‌های گذشته تمهیدات لازم صورت گرفت تا میوه و تره بار به اندازه کافی در دسترس باشد و کم و کسری میوه نداریم.

معاون اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: با توجه به قیمت‌ها مردم استقبال کمتری برای خرید میوه نسبت به سال‌های گذشته داشته اند.

رضوی با اشاره به تخلف‌ها گفت: مواردی از قبیل فروش بالاتر از نرخ مصوب و اعلام شده سازمان، عدم ارائه فاکتور در بازار‌های میوه و کم فروشی تخلف هستند که گزارشی مبنی بر تخلف کم فروشی نداشته ایم.

وی با بیان اینکه پس از مشاهده تخلف اخطاریه صادر می‌شود، افزود: تخلف برای بار دوم جریمه نقدی و تکرار آن موجب اخراج از بازار و جایگزین کردن بهره بردار جدید می‌شود.

معاون اقتصادی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری مشهد ادامه داد: ناظرین بازار از ساعت ۸ تا ۱۴ و ۱۷ الی ۲۰ مشغول به نظارت هستند و در صورت مشاهده تخلف با آن برخورد می‌کنند.

رضوی گفت: فروشگاه‌های ما که آجیل هم داشته باشند آن را به نرخ مصوب می‌فروشند و نظارت بر آن صورت می‌گیرد.

انتهای پیام //ف. ش
 

بالا بودن قیمت میوه  استقبال کمتر مردم را درپی دارد

 

 

قیمت مصوب میوه در شب یلدا

فروش میوه به قیمت کف میدان بار/عرضه میوه درجه ۱ شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار