آغاز طرح ویژه بازرسی یلدا از بازار خراسان شمالی

طرح ویژه بازرسی شب یلدا با گشت‌های مشترک دستگاه‌های اجرایی از بازار خراسان شمالی آغاز شده است.

آغاز طرح ویژه بازرسی یلدا از بازار خراسان شمالیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی و در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا، برگزاری گشت‌های مشترک با دستگاه‌های همکار از جمله تعزیرات حکومتی ، اتاق‌های اصناف، شهرداری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با اولویت کالایی مشمول طرح آجیل و خشکبار- شیرینی و شکلات- میوه و تره بار – گوشت و پروتئین از بازار استان صورت خواهد گرفت.

ضمنا با هماهنگی صورت گرفته با اتحادیه میوه فروشان تامین میوه و . . . در قالب طرح فروش فوق العاده با ارائه تخفیف زیر قیمت بازار در واحد‌های صنفی تعیین شده که با نصب بنر مشخص شده انجام خواهد شد.

برنامه ریزی لازم برای بازرسی دقیق از بازار استان انجام شده است و به همه اتحادیه‌های مربوطه اعلام شده است، ضمن اعلام به واحد‌های صنفی زیر مجموعه لازم است با رعایت قانون نظام صنفی مواردی همچون نصب اتکیت، صدور فاکتور، رعایت درصد سود و . . . انجام پذیرد در غیر این صورت با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

از هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تماس با سامانه ۱۲۴ موضوع را با کارشناسان سازمان صنعت معدن و تجارت در میان بگذارند.

انتهای پیام / ب 

اجرای طرح ویژه بازرسی از بازار خراسان شمالی برای شب یلدا

برچسب ها: صنعت ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.