عثمانی طی تذکری:

رفتار نمایندگان مجلس تا چه حد نشان از عصاره ملت بودن را دارد؟

نماینده مردم بوکان گفت: مجلس عصاره ملت است اما رفتار نمایندگان چقدر نشان از این عصاره بودن دارد؟

عینی*سیدی///مجلس در رأس امور است نه نمایندگانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدقاسم عثمانی نماینده مردم بوکان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه 28 آذر ماه) طی تذکری در صحن علنی اظهار کرد: وقتی نگهبان گمرک با یک نماینده درگیری لفظی پیدا می‌کند آن را بازتاب می‌دهید و با تشکیل کمیته حقیقت یاب می‌گوییم که مجلس در رأس امور است.

وی افزود: ما وزیر را به مجلس احضار و تهدید به استیضاح می‌کنیم و تازه یادمان می‌افتد که مجلس در رأس امور است.

عثمانی تصریح کرد: مجلس عصاره ملت است اما رفتار ما چقدر نشان از این عصاره بودن دارد؟ می‌گویند مجلس در رأس امور است اما کسی نگفته که نماینده در رأس امور است.

نماینده مردم بوکان در بخش دیگری از سخنان خود گفت» وقتی به یک همکار زاهدانی ما بی حرمتی شد، جلسه غیرعلنی گذاشتیم و از وزیر اقتصاد خواستیم در این باره توضیح دهد و حتی وزیر را تهدید به استیضاح کردیم.

وی افزود: این مسئله در حالی صورت گرفت که به یکی از نمایندگان بی احترامی شده بود اما همزمان با این مسئله چهار دانش آموز زاهدانی در آتش سوختند اما ما چه اقدامی انجام دادیم و کدام وزیر را استیضاح کردیم؟

نماینده مردم بوکان اظهار کرد: در واقع حرف اصلی بنده این است که چرا نسبت به همکار خودمان حساسیت داریم اما توجهی به موضوع آتش سوزی مدرسه زاهدان نکردیم در حالی که باید از وزیر آموزش و پرورش می خواستیم که در مجلس حاضر شود و در این خصوص توضیح دهد.

علی مطهری در پاسخ به این تذکر گفت: قرار نیست ما بین این دو موضوع یکی را انتخاب کنیم و باید به هر دو موضوع بپردازیم. این طور نیست که یکی را انتخاب کنیم و به دیگری توجهی نداشته باشیم و قطعاً اقداماتی هم برای موضوع آتش سوزی در زاهدان می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ آذر ۱۳۹۷
چند مورد رو باید در نظر گرفت: آیا اگه اون نماینده فردی از بستگان نزدیک کارمند بود مثل پدر یا برادر باز هم همینقدر در انجام وظایف خودش حساسیت نشون میداد؟ آیا اگه نماینده از نمایندگان سطح اول یا از نمایندگان شهرهای مهم نظیر تهران بود همین اتفاق میفتاد؟ آیا اگه نماینده با لباسی رسمی ظاهر میشد 45 دقیقه معطل میموند؟ چطور میشه که همه ارباب رجوع در یک سمت باشند و نماینده در گوشه ای باشه و حتی کسی کنار کارمند و پشت میز اداری در حال فیلمبرداری باشه.. بیاییم بدون طرفداری قضاوت کنیم اگه نماینده پدر و از دوستان درجه یک ما بود باز هم میومدیم بر علیه او موضع میگرفتیم؟
آخرین اخبار