امام جمعه موقت ساری:

تدوام انقلاب اسلامی در سایه ولی فقیه

امام جمعه موقت ساری گفت: اگر تابحال ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و اگر محفوظ ماند به برکت ولی فقیه است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  حجت‌الاسلام محمد قاسمی امام جمعه موقت ساری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز مازندران امام جمعه موقت مرکز مازندران درباره سالروز حماسه ۹ دی گفت: توسعه فرهنگ ۹ دی را سرلوحه کار قرار دهند اگر تابحال ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و اگر محفوظ ماند به برکت ولی فقیه است.

وی درباره اعلام خروج آمریکا از سوریه افزود: این خروج یعنی پیروزی جبهه مقاومت است.

امام جمعه موقت ساری گفت: کسانی که به آمریکا خوش کردند و آمریکا آنها را گاو شیرده خطاب کردند و همانطوری که زمانی دست نشانده امریکا در عراق صدام بود و وقتی تاریخ انقضا صدام تمام شد دپو شد‌.

حجت‌الاسلام قاسمی ادامه داد: یکی از نکاتی که همه سیاسیون، احزاب و گروه‌ها باید متوجه باشند این است دل به آمریکا نبندند.

وی درباره مناسبت باستانی شب یلدا گفت: در این شب گذشت، شادی، رفع کدورت‌ها را می‌توان داشته باشیم و به دلیل مشکلات اقتصادی که برای مردم تلخ شده است اما مردم نباید این آیین‌ها را به کام خود تلخ کنند و لازم هم نیست آجیل و تنقلات با قیمت‌های گزاف خریداری کنند بلکه تنها یک دید و بازدید با پدر و مادر ارزش آنها را برای همگان دو چندان می‌کند و دیدار با پدر و مادر در سنت‌های قدیمی فراموش نشود.

وی ادامه داد: اگر بنا است شب یلدای خوبی داشته باشیم به دست‌بوسی پدر و مادر برویم.

حجت‌الاسلام قاسمی افزود: این روزها در جامعه در حال باب شدن است که مسؤولان برخورد نامناسب با مردم داشته باشند و در این راستا در استان مازندران رئیس یک بیمارستان با مراجعه کننده بد رفتاری داشته است و استاندار مازندران کار قابل تقدیری از اخراج ریاست بیمارستان داشته است.

امام جمعه موقت ساری گفت: مسؤولی که در کرسی قدرت نشسته است چشم خود را بر روی مردم نبندند.

انتهای پیام/آ

توسعه فرهنگ ۹ دی

برچسب ها: مجلس خبرگان ، برجام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.