در پیکارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی كشور؛

درخشش 4 نشان قهرمانی بر گردن رکاب زنان قم

رئيس هیئت دوچرخه‌سواری قم گفت:ركاب‌زنان قم در پيكارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی كشور،4 نشان رنگارنگ کسب کردند.

درخشش 4 نشان قهرمانی بر گردن رکاب زنان قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حججی،رئيس هیئت دوچرخه‌سواری قم از درخشش ركاب‌زنان قم با كسب چهار مدال طلا، نقره و برنز پيكارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی كشور خبر داد.

وی افزود: بعد از اجرای برنامه‌های متنوع استانی طبق تقویم سال 1397 هیئت دوچرخه‌سواری، میزبان مسابقات قهرمانی کشور بودیم و این پیکارها با حضور رکاب‌زنان استان‌های مختلف از نظر کمی و کیفی در سطح قابل قبولی به انجام رسید.

حججی با اشاره به برگزاری رقابت‌های قهرمانی بی ام ایکس دوچرخه‌سواری کشور در قم، بیان کرد: نفرات برتر بی ام ایکس ایران در فلت لند،استریت پارک حرفه‌ای و آماتور سال ۱۳۹۷ در حالی مشخص شدند که خوشبختانه سه چهره مستعد دوچرخه‌سواری قم نیز در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

رئیس هیئت دوچرخه‌سواری استان قم افزود: رقابت‌های قهرمانی بی ام ایکس سال ۱۳۹۷ دوچرخه‌سواری ایران را در بوستان تفریحی ورزشی علوی قم میزبان کردیم و ۲۰ ورزشکار از سراسر کشور برای به دست آوردن عناوین برتر سه بخش فلت لند، استریت پارک حرفه‌ای و آماتور به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به نتایج کامل این رقابت‌ها، ابراز کرد: در بخش فلت لند سه دوچرخه‌سوار از تیم هیئت اصفهان به نام‌های پوریا قاسمی، محمد گنج‌علی و امیر ایگدر باسیری رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند اما در دو رشته دیگر نمایندگان هیأت دوچرخه‌سواری قم قهرمان شدند.

حججی با اشاره به برترین‌های بخش استریت پارک حرفه‌ای، عنوان کرد: در این قسمت رتبه نخست و عنوان قهرمانی به سیدمحسن سیدعلیزاده از تیم دوچرخه‌سواری قم رسید، علی عابدینی دیگر عضو تیم هیأت قم نایب‌قهرمان شد و مقام سوم را معین ستاری از هیئت قزوین کسب کرد.

وی یاد آور شد: سرانجام برترین‌های بخش استریت پارک آماتور معرفی شدند که در این قسمت نیز سکوی قهرمانی نصیب رکاب‌زن تیم قم یعنی سیدامیرعلی بنی‌رضی شد، علیرضا عبدالله‌پور از اصفهان به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت و شایان محمد از استان قم به مقام سوم بسنده کرد.

انتهای پیام/ش

پيكارهای دوچرخه‌سواری قهرمانی كشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار