خطیب نماز جمعه زاهدان:

حماسه ۹ دی یکی از بزرگترین حماسه‌های چهل ساله انقلاب اسلامی است

امام جمعه زاهدان گفت: حماسه ۹ دی یکی از بزرگترین حماسه‌های چهل ساله انقلاب اسلامی است که اقتدار ملت ایران را بیش از پیش ثابت کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان اظهار کرد: اگر مردم آماده باشند لطف خدا شامل حال آن‌ها خواهد شد و تمام توطئه‌ها خنثی خواهد شد چه توطئه‌های داخلی و چه خارجی، ما دو سرمایه داریم یکی امداد الهی و دیگری حمایت مردم که این‌ها مکمل یکدیگر هستند.

وی ادامه داد: مگر همین مردم گله‌مند نیستند، اما حماسه روز قدس را رقم میزنند، ۲۲ خرداد ماه ۸۸ چهل میلیون نفر به پای صندوق میایند، ۲۲ بهمن برای ارمان‌های انقلابشان پا به خیابان‌ها میگذارند و حماسه بزرگی را رقم میزنند، همین مردمی که در فشار اقتصاد هستند حماسه‌ها را رقم میزنند.

خطیب نماز جمعه زاهدان گفت: اگر مردم شریف ایران پای صندوق می‌آیند به خاطر حفظ انقلاب و خون شهدای این مملکت است، اشتباه است اگر فکر کنیم این رای به شخص است.

وی افزود: مردمی که انقلاب را پیروز کردند مردمی که فرزندانشان را به جبهه فرستادند همین مردم حماسه ۹ دی را رقم زدند.

سلیمانی بیان کرد: مردمی که در تمام صحنه‌ها حضور داشتند، مردمی که هشت سال دفاع مقدس را مدیریت کردند، همین مردم حماسه نهم دی را رقم زدند.

وی افزود: هفته‌ای که گذشت یک ضایعه‌ای بزرگی را تجربه کردیم و آن هم ارتحال عالم فقید و ربانی حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی بود که در گذشت این عالم بزرگ را به محضر رهبر معظم انقلاب و جامعه روحانیت و همچنین مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌کنیم.

امام جمعه زاهدان گفت: آیت‌الله شاهرودی در سپهر جریانات سیاسی کشور وارد نشد و خودش را سمت جبهه خاصی وارد نکرد. اما او در طی این چهل سال یک بار اخلاق را زیر پا نگذاشت و با این که برادر سه شهید بود و از شاگردان ممتاز آیت الله صدر بود او از خدمتگزاران نظام ر. رهبری بود و دو دوره رئیس قوه قضاییه بود و همچنین مدرس دانشگاه و حوزه بودند.

سلیمانی افزود: فتنه سال ۸۸ خیلی چیز‌ها را نشون داد دشمن کمین کرد برای همچین فتنه‌ای و خواستند از رهبری عبور کنند، اما باید ببینیم رهبری معظم انقلاب چطور توانستند این فتنه را مدیریت کنند و این آشوب را خاموش کنند.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب اولین گام را در جذب حداکثری و دفع حداقلی در جلو گذاشت و همه را به آرامش فرا خواندند، مقام معظم رهبری مردم را به بصیرت فرا خواندند، رهبری معظم انقلاب با مدیریت و هوش بالای خود توانستند این فتنه را خاموش کنند.

 

انتهای پیام/پ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار