خروج یکجانبه آمریکا از برجام، مهمترین واقعه سال ۲۰۱۸

شبکه تلویزیونی یورونیوز با انتشار یک نظرسنجی، خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای ایران را مهمترین واقعه سال ۲۰۱۸ معرفی کرد.

خروج یکجانبه آمریکا از برجام، مهمترین واقعه سال ۲۰۱۸به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از یورونیوز، این شبکه تلویزیونی با انتشار یک نظرسنجی، خروج یکجانبه آمریکا از توافق هسته‌ای ایران را مهمترین واقعه سال ۲۰۱۸ معرفی کرد.

سال ۲۰۱۸ میلادی مملو از حوادث سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی تلخ و شیرین بود که بارزترین و مهمترین آن طبق نظرسنجی به عمل آمده از مخاطبان این شبکه، خروج آمریکا از توافق هسته‌ای ایران، موسوم به برجام بوده است.

۴۸ درصد از مخاطبان یورونیوز، خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از برجام را مهمترین خبر سال ۲۰۱۸ میلادی معرفی کردند.

مخاطبان یورونیوز بعد از خروج آمریکا از برجام، ترور جمال خاشقجی، (روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود که در کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه به قتل رسید)، را به عنوان دومین رویداد مهم سال ۲۰۱۸ انتخاب کردند.

دیدار تاریخی کیم جونگ اون رهبر کره شمالی با ترامپ، انتقال سفارت آمریکا به قدس، افزایش بهای ارز و کالا در بازار ایران، توافق دولت محافظه‌کار انگلیس و کمیسیون اروپا درباره چگونگی اجرای برگزیت، آغاز جنبش جلیقه زرد‌ها در فرانسه، خروج یونان از بحران اقتصادی پس از یک دهه، جنگ یمن و شیوع قحطی و مرگ کودکان، بحران نسل کشی روهینگیایی‌ها در میانمار، تضعیف داعش و کشف گور‌های دسته‌جمعی در عراق و سوریه، فرود فضاپیمای ناسا بر سطح مریخ و در نهایت قهرمانی فرانسه در جام جهانی فوتبال روسیه، از مهمترین وقایع سال ۲۰۱۸ از نگاه مخاطبان شبکه تلویزیونی یورونیوز بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار