تهدید دانشجویان ایرانی به جای مقابله با تحریم‌های آمریکا در دانشگاه‌های انگلیس

گاردین گزارش داد دانشگاه‌های انگلیس برخی از دانشجویان ایرانی خود را که به دلیل تحریم‌های بانکی آمریکا علیه ایران قادر به پرداخت به موقع شهریه خود نبوده‌اند تهدید به تعلیق از تحصیل کرده‌اند.

تهدید دانشجویان ایرانی به جای مقابله با تحریم‌های آمریکا در دانشگاه‌های انگلیسبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روزنامه گاردین، دانشگاه‌های انگلیس برخی از دانشجویان ایرانی خود را که به دلیل تحریم‌های بانکی آمریکا علیه ایران قادر به پرداخت به موقع شهریه خود نبوده‌اند تهدید به تعلیق از تحصیل کرده‌اند.

«پارسا سادات»، دانشجوی حقوق دانشگاه «ریدینگ» یکی از دانشجو‌هایی است که ممکن است به همین دلیل قادر به اتمام تحصیلش نباشد. او قادر به پرداخت شهریه خود نبوده است.

گاردین نوشته خانواده او قادر به تأمین هزینه شهریه او هستند، ولی به دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند مبلغ شهریه را انتقال دهند. دانشگاه به پارسا گفته که در زمان تعطیلات کریسمس به تهران سفر کرده و ۵۳۵۰ پوند شهریه دانشگاه را به صورت نقدی همراه خودش بیاورد. یکی از مقام‌های دانشگاه در ایمیلی او را تهدید کرده در صورتی که در موعد مقرر شهریه را پرداخت نکند، ترم او تعلیق خواهد شد.

این دانشجو گفته دست‌کم ۶ بار تا حالا به او هشدار داده شده در صورتی که شهریه‌اش را پرداخت نکند، وضعیت تحصیلی‌اش معلق خواهد شد. او دانشجوی سال آخر است و دو سال گذشته، ۳۰۶۰۰ پوند برای تحصیلاتش در این دانشگاه هزینه کرده است.

انتهای پیام/

تهدید دانشجویان ایرانی در دانشگاه‌های انگلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۵ آذر ۱۳۹۷
30000 پوند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخرین اخبار