خدمات رایگان برای افرادی که نمی‌توانند به مطب‌های عادی دندانپزشکی بروند

عضو مؤسس و مسئول کارگروه نیکوکاری انجمن دندان‌پزشکان ایران، خدماتی رایگان در مطب‌های ویژه برای افراد ناتوان ارائه می‌دهد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اهل مصاحبه نیست؛ این را همان اول فهمیدیم. طول می‌کشد تا بالاخره راضی شود و باهم ملاقات کنیم. جدی و عملگراست؛ این را هم همان اول فهمیدیم. لابد به همین دلیل است که توانسته کارهای دشوار را پیش ببرد و به نتیجه برساند. مهربان است؛ این را بعداً فهمیدیم. وقتی از مدد به نیازمندان و کمک به محرومان صحبت می‌کرد و حرارت نوری که در قلبش داشت از پشت کلمات به سویمان تابید. جانش شیفته و درونش شیدای محبت است؛ این را هم بعداً فهمیدیم. وقتی از مسئولیت اجتماعی می‌گفت و اینکه نیکوکاری مرزهای باریکی دارد و مانند راه رفتن روی لبه تیغ است. وقتی دکتر «رضا بیات موحد» می‌گفت باید مراقب بود؛ مراقب خود و جامعه.

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

خدمت در مراکز ویژه

اصالت زنجانی دارد و از سال ۵۰ که رشته دندانپزشکی دانشگاه تهران قبول‌شده ساکن تهران است. ۶۳ ساله است و از سال ۵۶ دندان‌پزشک. مسئول کارگروهی است که برای جامعه دندان‌پزشکان کشور همیشه دعوتی بوده به کار خیر. فعالیت این کارگروه که در سال ۸۸ راه‌اندازی شد و بیش از ۸۰ عضو فعال دارد به راه‌اندازی مراکز دندانپزشکی ویژه برای اقشاری نظیر مبتلایان به صرع، کودکان کار، مبتلایان به اچ آی وی، معتادان، بی‌خانمان‌ها و... منجر شده است. حالا کسانی که تا پیش‌ازاین از خدمات دندانپزشکی محروم بودند جایی دارند برای رهایی از مشکلات دهان و دندان. پزشکان داوطلب نیز در این مراکز به آسیب دیدگان و اقشار خاص خدمات رایگان می‌دهند. «بیات موحد» خودش در همه این مراکز ویژه خدمت می‌کند؛ چند روز هفته در ساعات مشخص.

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

مطب دندانپزشکی پشت وانت

برای کسی که معتقد است همنوع دوستی در سرشت آدمی است و باید تلاش کرد تا در رفتارهای انسان نهادینه شود داستان نیکوکاری حکایتی طولانی دارد. خودش این‌طور ماجرا را تعریف می‌کند: «نخستین بار که کار دندانپزشکی خیریه انجام دادم پیش از انقلاب اسلامی بود. شهریور سال ۵۷ برای کمک به زلزله‌زدگان طبس رفتیم و در محلی به نام باغ گلشن چادر زدیم. برای کارهای امدادی رفته بودیم ولی من وسایل دندانپزشکی هم با خود برده بودم. بعد از ۳ روز شروع کردم به بررسی وضعیت دهان و دندان زلزله‌زدگان و پشت یک وانت دندان می‌کشیدم. چون هیچ امکاناتی خاصی نداشتم و فقط داروی بی‌حسی داشتم، فقط می‌توانستم دندان بکشم. آن موقع برای اهالی طبس و دهات و شهرستان‌های اطراف که اغلبشان اصلاً دندان‌پزشک ندیده بودند اینکه بدون درد، دندان بکشند خیلی جالب بود. خلاصه اینکه تبلیغ کرده بودند و خبر به همه رسیده بود و هرروز یک صف طولانی جلوی وانت داشتیم و کسانی که می‌خواستند بدون درد دندان خرابشان را بکشند.» ماجرا ازاینجا آغاز شد و همین ابتدا یک تکمله هم دارد: «آن موقع که من فارغ‌التحصیل شدم در ایران حدود یک هزار دندان‌پزشک داشتیم، الآن ۳۰ هزار دندان‌پزشک داریم. برای همین است که می‌گویم خیلی‌ها اصلاً دندان‌پزشک ندیده بودند. الآن تعداد دانشکده‌های دندانپزشکی ایران از آمریکا بیشتر است. ۶۴ دانشکده دندانپزشکی داریم که از خیلی از کشورهای پرجمعیت دنیا بیشتر است.»

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

مطب دندانپزشکی در مدرسه

پس از سال‌ها با یک اتفاق در سال ۸۳ دوباره جرقه نیکوکاری زده شد و آغازی شد بر راهی طولانی. یکی از دوستان دکتر بیات موحد فوت و وصیت کرده بود تا یونیت (صندلی دندانپزشکی) محل کارش برای کاری عام‌المنفعه استفاده شود. ۲ نفر از همکارانش به نام‌های دکتر امانی و دکتر شیرازی ابتکاری جالب به خرج دادند و تصمیم گرفتند آن یونیت را در مدرسه جعفری مستقر کنند. مدرسه‌ای در محله‌ای در جنوب شهر که با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت مواجه بود. یونیت دریکی از کلاس‌های مدرسه مستقر و کار شروع شد؛ خدمات دندانپزشکی رایگان به محصلان مدرسه. پس از دکتر بیات موحد دندان‌پزشکان دیگری نیز به آنان پیوستند و در مدرسه یک مطب کوچک ولی ارزشمند تأسیس شد.

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

دندان‌های یک کودک فلج مغزی

اتفاق بعدی چه بود؟ راه‌اندازی مرکز دندانپزشکی برای معلولان. ماجرایش این‌چنین است: «وقتی در مدرسه جعفری کار می‌کردیم با یک موسسه فعال در حوزه حمایت از معلولان آشنا شدیم. یک برادر بزرگ‌تر دارم که در جبهه‌های دفاع مقدس مفقودالاثر شده است. وی دانش‌آموخته دانشگاه شریف و بنیان‌گذار مرکز تحقیقات مخابرات بود. یکی از دوستان برادرم به نام دکتر طبیانی که او هم با آن موسسه آشنا بود روزی اعلام کرد که قصد دارند خانه مادری‌شان را وقف کنند و پیشنهاد دادیم مرکزی برای دندانپزشکی معلولان راه‌اندازی کند. این مرکز در سال ۸۸ در غرب تهران تأسیس شد و حالا ۳ یونیت و ۲۰ دندان‌پزشک داوطلب دارد که به معلولان خدمات می‌دهند.»

ارزش این خدمات فقط به رایگان بودنشان نیست و دکتر بیات موحد به واقعیتی اشاره می‌کند که شاید خیلی‌ها ندانند. می‌گوید: «در مطب‌های عادی معمولاً به معلولان جسمی و حرکتی شدید برای مثال مبتلایان به فلج مغزی خدمات ارائه نمی‌شود. چون دندانپزشکی برای این افراد به دلیل وضعیت عمومی و شرایط خاصی که ممکن است هر مراجعه‌کننده داشته باشد با دشواری‌ها و ریسک بالا همراه است. به همین دلیل بسیاری از معلولان با مشکلات دهان و دندان مواجه هستند. دیگر اینکه مطب‌های عادی برای تردد معلولان بهسازی و مناسب‌سازی نشده‌اند و گاه معلولان اصلاً امکان تردد به مطب را هم ندارند.» و آخرسر سخنی دیگر: «کار در حوزه معلولان شگفتی‌های عاطفی زیادی دارد. گاهی که دندان یک کودک فلج مغزی را پر می‌کنم انگار صدای قلب والدینش را می‌شنوم. درحالی‌که این کودک نه درد را متوجه می‌شود نه اصلاً حرکتی دارد. ولی والدینش به دلیل محبت زیاد و به دلیل آن وابستگی عاطفی عمیق که با فرزند دارند دلشان برای او می‌تپد و نگران‌اند که نکند دردش بیاید یا آزرده شود. گاهی هم والدین چنین کودکانی برای اینکه یک‌دندان فرزندشان پر شود با هزار زحمت از راهی دور می‌آیند و بازمی‌گردند. درحالی‌که وضعیت یک‌دندان شاید اصلاً تأثیری بر کیفیت زندگی فرزندشان نداشته باشد. گاهی احساس می‌کنم آن دندان به درد بچه نمی‌خورد و کار ما درواقع پاسخگویی به نیازهای روحی و عاطفی والدینش است. این احساس‌ها و این تجربیات عاطفی، شگفتی‌ها و شیرینی‌های کار خیر هستند.»

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

مطب‌های جدید برای بیماران و آسیب دیدگان

پس از تشکیل کارگروه نیکوکاری در سال ۹۰ و استقبال دندان‌پزشکان از فعالیت‌های خیریه، شرایط برای ارائه خدمات به اقشار خاص بهتر شد. در همین بازه زمانی بنیاد خیریه نورآوران سلامت، ابتکاری باارزش را عملی کرد؛ راه‌اندازی مطب‌های سیار و بیمارستان‌های صحرایی برای ارائه انواع خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و دورافتاده ایران. دکتر بیات موحد در این طرح مشارکت و همکاری فعال داشت و هنوز هم اغلب دندان‌پزشکان داوطلب خدمت در این مطب‌های سیار از اعضای کارگروه نیکوکاری هستند. همان موقع وی از طریق یکی از همکارانش با انجمن صرع و مشکلات جدی پیش روی مبتلایان به این عارضه آشنا شد. این افراد نیز به دلایل پزشکی برای دریافت خدمات دندانپزشکی در مطب‌های عادی مشکل و محدودیت دارند. علاوه بر آن مبتلایان به صرع معمولاً لثه‌های متورم دارند که کار دندانپزشکی را دشوارتر می‌کند. در سال ۹۲ با همکاری انجمن صرع سرانجام یک مرکز دندانپزشکی ویژه در غرب تهران برای مبتلایان به صرع راه‌اندازی شد؛ مطبی با ۲ یونیت و ۲۲ دندان‌پزشک داوطلب که تابه‌حال به بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ بیمار خدمات ارائه کرده است. پس‌ازآن نیز همکاری با جمعیت خیریه امام علی (ع) در سال ۹۴ مایه خیر شد و راه‌اندازی مطبی ویژه کودکان کار، زنان سرپرست خانوار، کودکان دارای بیماری‌های خاص و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی با مشارکت ۱۵ دندان‌پزشک داوطلب را در پی داشت.

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

دندانپزشکی مبتلایان به اچ آی وی

راه‌اندازی مطب برای بیماران مبتلا به اچ آی وی داستان دیگری دارد با دردسرهای بیشتر. دکتر بیات موحد می‌گوید: «همان موقع که در دندانپزشکی انجمن صرع کار می‌کردیم دنبال جایی بودیم که بتوانیم برای بیماران مبتلا به اچ آی وی یک مطب ویژه راه‌اندازی کنیم. ارائه خدمات دندانپزشکی به این بیماران بسیار دشوار است و ریسک بالایی دارد. برای مثال اگر سرنگی که برای بی‌حسی لثه و دندان به کار می‌رود ناگهان در دست دندان‌پزشک فرو برود احتمال ابتلا به بیماری وجود دارد. مطب ویژه این افراد نیز به شرایط فنی خاص و امکانات مناسب نیاز دارد. آن موقع تنها یک مرکز دندانپزشکی محدود با امکانات ناقص در جنوب غرب تهران به این افراد خدمات ارائه می‌داد. قصد داشتیم همان مرکز را تجهیز کنیم که به دلیل کاغذبازی‌های اداری ممکن نشد. بعد با موسسه خانه خورشید آشنا شدیم که در محله هرندی به زنان آسیب‌دیده اجتماعی خدمات می‌داد.» بعد هم با حمایت موسسه خانه خورشید بالاخره در سال ۹۵ یک مطب برای مبتلایان به اچ آی وی راه‌اندازی شد. ۲۰ دندان‌پزشک با این مرکز همکاری می‌کنند و هرماه به بیش از ۸۰ نفر خدمات ارائه می‌شود.

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

برکات در کار جمعی است

این مطب‌های ویژه چگونه راه‌اندازی و تجهیز می‌شوند؟ جواب این سؤال یک کلمه است: پیگیری. و پاسخ درست‌تر: پیگیری خیلی زیاد. دکتر بیات موحد در کارگروه نیکوکاری با همکارانش و واردکنندگان تجهیزات پزشکی و همچنین تولیدکنندگان و شرکت‌های فعال در حوزه تأمین مواد مصرفی دندانپزشکی جلسات مستمر دارد و تجهیز مطب‌ها معمولاً به کمک این جمع نیکوکار ممکن می‌شود. به همین دلیل است که وی به ارزش کار جمعی اشاره می‌کند و اینکه برکات در همکاری جمعی است. می‌گوید: «جمع شدن یک آغاز است، باهم بودن یک موفقیت و حرکت به جلو شروع پیشرفت است.»

حسن ختام دیدار با این پزشک نوع‌دوست هم این بیت که برایمان می‌خواند:

تو پای به راه در نِه و هیچ مپرس

خود راه بگویدت که چون باید رفت

منبع: فارس

انتهای پیام/

دندان‌پزشک رایگان بیماران خاص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۶۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
من دوندونا م مشکل ولی درتوانم نیست درست کنم فقط بیمه روستایی دارم میتونید کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۹:۴۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۳
سلام دندانم کلا خراب شد پول هم ندارم دندانم درست کنم پدر هم ندارم نیاز به کمک دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام من شماره دکتر به من بدید،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
سلام.من یه خانم شیرده هستم دوتاازدندونای من بخاطرشیردهی خراب شدوبعدش افتاد.توروخداکمکم کنین پول ندارم درست کنم.?
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۰ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید دندون خیلی خراب شدن وضعیت مالی زیادی
ندارم بهم کمک کنید تو رو خدا دندونام خیلی درد مکنن ممنون میشم
United States of America
امید
۰۵:۵۷ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
باسلام و خسته نباشید من بخدا بیشتر از دوساله نه جای درست و حسابی میتونم برم سرکار نه خونه مادرم و خواهرم سال نو هم خودمو بایدگم وگورکنم نه میشه حرف بزنی بخندی شخصیت آدم خورد میشه هرچی کار میکنم میدم اجاره خونه و خرج بخور نمیر زندگی ترخدا کمک کنید قسطی ماه به ماه پرداخت کنم سفته هم میدم خدا خیرتون بده کمک کنید من دیگه از همه ما امید شدم شما آخرین امیدم هستید دیگه جلوی آینه نمی‌رم خودم از خودم خجالت میکشم ممنونم اگه پاسخگو باشید یه عمر دعاتون میکنم زنده باشید منتظرتونم باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
zahra
۲۳:۰۸ ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
سلام منم از عفونت دندونام گوشامم درد میکنه منم میخام بیام مطبتون?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۸ دی ۱۴۰۲
نرخ دندانپزشکی خیلی گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۱:۲۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام من کلا دندون خراب توان درست کردن ندارم هرچی داشتم درست کردم ولی دیگه توان. شو ندارم اگه میشه کمک کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۱:۲۷ ۲۶ دی ۱۴۰۲
سلام من کلا دندون خراب توان درست کردن ندارم هرچی داشتم درست کردم ولی دیگه توان. شو ندارم اگه میشه کمک کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
شیوا
۲۲:۲۵ ۱۶ دی ۱۴۰۲
سلام خسته نباشید اینجانب خانمی ۳۸ ساله بعد بیست سال مصرف مواد مخدر ترک کردم الان مدت پنج ماه پاکم دندونی نداشتم همون ریشه ها رو بخاطر بی‌پولی رفتم پیش یه دندانساز ولی لثه هام عفونت کردن میخاستم اگه امکانش هست یه وقت از شما بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۶ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
سلام من دندون خراب دارم ولی توانی درست کردن ندارم میشه کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
مریم نورمحمدی
۲۱:۱۱ ۲۸ آبان ۱۴۰۲
سلام من قزوین باسه تابچه مدرسه ای شوهرم بیکاربخداپول نداریم تواتاق خواب پدرشوهرم زندگی می‌کنیم تمام دندونام خراب خجالت میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
سلام ۲۰ سالمه ۷ تا دندون کشیدم دندونای جلویی‌امم کلا دارن خراب میشن ب طوری ک دندون ۲ نیاز به عصب کشی دارع
خاستم کمکم کنید خیلی راه‌ها امتحان کردم برای درآمد اما نشدع به در بسته خوردم
Iran (Islamic Republic of)
زهراحاتمی
۰۹:۲۲ ۱۶ شهريور ۱۴۰۲
من دندونام خرابن اما توان مالی ندارم برم درست کنم خیلی دندونام کشیدم نمیتونم چیزی بخورم از شماخواهش میکنم شماره تلفن یاادرس مطب بگین من بیام تهران هستم ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۴۰۲
سلام پسر من ۱۲سالشه هیچوقت نتونسته بادندون های شش غذا بخوره چون چهارتاش خرابه همیشه با دندون های جلوش خورده که اونا هم دچار پوسیدگی شدن خیلی وقته که درد می‌کشه طوری که فکش خراب شده هرجا میرم میگن ما قسطی کار نمیکنیم میگن هر دندونش ۷/۵میشه رفتم بانک مهر وام بگیرم میگه ۲۰تومن ماهی ۴میلیون یا بانک های دیگه میگن باید سه ماه پول بخوابونی من فقط یارانه امو دارم از اینکه زجر می‌کشه خیلی غصه میخورم بچه ها همش مسخره اش میکنن شرایط کار بیرون از خونه ندارم هیچ بیمه ای هم نداریم برای خودمم خرابه ولی اولویتم پسرمه ،کاش فقط یه وام گیرم می اومد
United States of America
عفتم
۱۱:۲۸ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
من ۲۳ سال سن دارم یک بچه ام دارم شوهرم کارگر تهران دندانم همه خرابه پول نداریم گفتم اگر میشه کمکم کنید در خراسان شمالی فاروج هستم
Iran (Islamic Republic of)
آسیه.گ
۰۸:۳۰ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام جناب آقای دکتر. با آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای شما که حقیقتا با نیت و عملکرد خیر و انساندوستانه کابوس بزرگی را از زندگی آدمهای عاجز و نیازمند به دستگیری ؛ پاک میکنید.من خود
از آسیب دیدگان اعتیاد هستم که مدتهاست مشکل دندانهایم باعث فلج شدن زندگی و تمام روابطم شده و متاسفانه بدلیل عدم توان پرداخت تعمیرات ؛ شدت این مشکلات روز به روز بیشتر شده.تمنا میکنم درصورت امکان برخورداری از خدمات شما ؛ درخصوص نحوه برقراری ارتباط راهنمایی فرمایید. از خدا برایتان توفیق طلب میکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۴۰۲
سلام ای کاش واقعی باشه من خودم نمی‌گم ندارم ولی ناچارم دندان هام اینقدر خرابه نه دارم درست کنم خجالت میکشم از خرابی های دندان هام ولی خیلی هزینه داره ..بچه هام که میپرسن خجالت میکشم ..میندازه گردن اونا که من شمارو بارداربودم خراب شده دندون هام .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
زمانه خیلی بعد شده هیچ کس دست کسیو نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۱۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام دکتر من دندون درد دارم چندتا دندونم خراب دوتاش افتا ده 29سالمه شوهرم هم کارگری هم حتی نمیره مشکل اعصاب دارم زده به اعصابم تب مالت دارم چکار کنم توراخدا ککمم کنید دیگه نمیتونم تحمل کنم این پیام نصف شب از درد شدید فرستادم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام 30سالمه دوتابچه دارم به خاطر شرایط مالی وبیکاری همسرم خیلی درد دندوناموتحمل کردم الان همه دندونام خراب وپوسیده شدن دوتادندون جلوم هم افتادن خیلی اذیتم کاش ازاین دکترای خیرتوشهرستانها هم بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۰۱ دی ۱۴۰۱
سلام۱۹سالمه و جنس دندونام‌گچی هست و پوسیدگی شدید داره و دندونام از جلو شکسته همش ماسک رو صورتمه از دندونام خجاالت میکشم پدرمم فوت شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۵ آذر ۱۴۰۱
سلام وعرض ادب من خانمی هستم ۳۵ ساله بخاطری پولی نتونستم دندونام درست کنم ازتون خواهش میکنم کمکم کنیدبخاطراینکه دندونای جلویی ریختن نمیتونم بخندم خواهش میکنم کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۹ آذر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشی ممنون میشم بنده را راهنمایی بفرمایید قصد ایمپلنت دارم
Iran (Islamic Republic of)
عسل عابدی زادگان
۱۴:۳۲ ۰۶ آذر ۱۴۰۱
سلام من متولد ۶۹ هستم بیشتر دندونام بخاطر نداشتن موقعیت مالی نشد درست کنم همش پوسیده و بعضی هاشو کشیدم الان ۴ تا دندون دیگه دارم باید بکشم ولی بخاطر هزینه ی بالا نتونستم درمان کنم بخاطر دندون درد معده دردم گرفتم یه دختر ۶ ساله هم دارم که ۴ تا دندوناش خراب شده توروخدا راهنمایی کنید بتونم درمان کنم هم خودم هم دخترم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۲ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سلام من خانمی ۳۵ساله هستم که سه فرزنددارم که یکی از انها بیماری یوییت داره که خرج داروهاش خیلی زیاد هستن هم رماتیسم هم داره .دندانهام به شدت خراب وپوسیده شدن ولی نمیتونم هزینه ی دندانپزشکی بدم میشه بگین چه طور میتونم هزینه ای ندم وهم بکشم ومصنوعی بزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۸ آبان ۱۴۰۱
سلام من پسرم بیماری خاص دارد داره میشه بگید چطور می تونمپیدا کنم خیلی اذیت با تشکر
France
سکینه
۱۸:۲۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
سلام من خانم بادوفرزنددندان مصنوعی دارم یکی ازفکم شکست مستاجرم قسط دارم خدایش کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارزو بابایی
۰۴:۴۹ ۱۰ آبان ۱۴۰۱
سلام دندان درد شدید دارم و پول کافی ندارم
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۲۰:۰۶ ۰۶ آبان ۱۴۰۱
میشه ادرستون بفرستید.دندانام خیلی داغونه بعضیلشون قبلا کشیدم اماالن هزینهاابالاست مشکل مالی دارم نمیتونم درست کنم اگ برام قیمت بکشن قیمت مناسب درست کنن.ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
سلام تواین دورزمونه برادر به برادر رحم نمیکنه .........
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه سردا ابا ی
۱۳:۵۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۱
چقدر عالی واقعا خدا نگهش داره برا مردم
Iran (Islamic Republic of)
سربناز
۱۱:۵۸ ۲۴ مهر ۱۴۰۱
باباچرامردم بادروغاتون سرکارمیزارید
Iran (Islamic Republic of)
ماه بانو
۱۲:۵۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
با سلام و عرض ادب
بنده برادرم 60 و اندی سال دارد اعتیاد دارد و هزینه حتی کشیدن دندان را ندارد و 6 تا بیشتر هم ریشه ندارد لطفا در صورت امکان به ایمیل بنده پیام ارسال کنید و دستور فرمایید از چه راهی می تواند با امور خیریه شما تماس برقرار کند
Iran (Islamic Republic of)
Goli
۲۲:۵۵ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من دندونم همه خراب شد پولی هم ندارم درست کنم پدرم هم ندارم پرداخت کنه ممنونم میشم کمک کنید
United States of America
ناشناس
۱۴:۰۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۱
سلام داندانم کلا خراب شد پول هم ندارم دندانم درست کنم پدر هم ندارم نیاز به کمک دارم
Germany
زینب
۰۱:۳۹ ۰۹ مهر ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید دختری 29ساله هستم و متاسفانه پدرم فوت شده و کسی رو ندارم و دندانهایم خراب شده و نیاز کمک دارم هزینه ها خیلی بالات و نمیتونم درستشون کنم ممنون میسم این لطف و بهم کنید و کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی حسن زاده
۰۰:۳۱ ۰۸ مهر ۱۴۰۱
باسلام عرض ادب این جانب سیدمهدی جانباز دبیر بازنشسته ندارم هزینه دندان بپردازم لطفا دندانهایم را میتوانی درست کنید خداوند بشما پاذاش خیر عنایت فرماید باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۱
سلام اقای دکتر ‌.ادرس مطب میخواستم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۳ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من یه دختر سیزده ساله دارم دندوناش احتیلج به ارتودنسی داره از نظر مالی هم مشکل دارم پدرش کارگر است ومعلولیت دارد برای رضای خدا کمکم کنید خودم انقدر دندونام خراب است که باید ماسک بزنم
Iran (Islamic Republic of)
Mahsa
۱۲:۴۲ ۲۹ شهريور ۱۴۰۱
سلام
آقای دکتر من ۱۸ سالمه
۴ تا محصلیم
پدرم هم کارگره وضع مالی خوبی نداریم
ممنون میشم اگه کمکم کنید
دندون های من هر روز دارن خراب و خراب تر میشن
مخصوصا ۴ تا دندون جلوییم
واقعا خجالت آوره برام
عقبی هام ک افتزاح
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۹:۵۰ ۲۵ شهريور ۱۴۰۱
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۲ سالش ودندونای بالاش روبه جلو وبزرگ هستش همه بچه هامسخرش میکنن شوهرم هم بیکار وپول ارتودنسی رو هم ندارم تورا به خدا کمکم کنید ما توی خرج خونه موندیدم چه برسه به ارتودنسی دخترم خجالت میکشه ازخونه بره بیرون ممنون یه نیم نگاهی هم به ماکنید
Iran (Islamic Republic of)
فرشته عظیمی
۱۷:۱۲ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام
آقای دکتر دختر ۲۳ساله هستم وضع مالی خوبی ندارم پدرم سکته کرده توخونست خرج خانواده رو من میدم وضعیت دندونام خیلی خرابه درکنار اینکه پرکنم باید ارتودنسی هم انجام بدم ولی ازپس هزینش برنمیام باابن وضع دندونام خجالت میکشم جایی برم حتی ازصحبت کردن هم خجالت میکشم ممنون میشم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ارشدولیزاده
۱۸:۳۸ ۱۲ شهريور ۱۴۰۱
سلام
۵۲ ساله هستم یک راننده وانت هستم دستم خالیه
تمام دندانهایم خرابه جوری شده تجمع هم نمتونم حاضر شم تو را بخدا اگر امکان داره کمکم کنید ولیزاده اسلامشهر
Iran (Islamic Republic of)
نغمه فرجی
۱۸:۳۱ ۰۹ شهريور ۱۴۰۱
سلام اقای دکتر من مدتی هست از کار بیکارشدم ومشکل مالی دارم ودندونام هم که قبلا پرکرده بودم نتونستم روکش کنم دوباره خالی شده ودرد میکنه لطفا بفرمایید مطبتون کجاست یایه شماره تماس که بتونم باشما تماس بگیرم وبرسم خدمتتون برای درست کردن دندونم
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه نظری
۱۶:۱۹ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام دختر ۳۲ ساله هستم بیماری ام اس دارم از پس هزینه های داروم برنمیام بخاطر تزریق کورتن دندان هام آسیب دیده و داره میریزه لطفاً بهم کمک کنید ۰۹۳۰۸۴۹۹۸۲۲
Iran (Islamic Republic of)
کریمی
۱۲:۰۹ ۲۲ مرداد ۱۴۰۱
سلام دختر ۵ ساله دارم که دندوناش خراب شده و نمیتونم ددست کنم و همش از درد دندون گریه میکنه کمک کنید ممنون خدا خیرتون بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
باسلام‌خسته‌نباشیدخدمت‌آقای‌دکترعزیز‌من‌یک‌مادر33باسه‌تا‌فرزند‌قد‌نیمقت‌دارم‌‌شوهرم‌مسافرکش‌‌روزی‌یک‌ساعت‌کارمیکنه‌توخرج‌زندگی‌موندیم‌بایارانه‌زندگی‌میگنم‌همه‌دندونم‌خراب‌‌توتهران‌زندگی‌میکنم‌کاش‌یک‌فرشته‌مثل‌شما‌درنزدیکی‌مابود‌تادندونام‌درست‌میگردم‌هرجا‌هستی‌تنت‌سلامت‌ودلت‌خوش‌باشد‌خداحافظ
Iran (Islamic Republic of)
نعمت پور
۱۲:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشین خانم چهل ساله بیماری ا م ا س دارم از تبریز مشکل بسیار سخت دندانی هم دارم اگر کمکم کنید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۳۸ ۳۱ تير ۱۴۰۱
سه تا از دندونای جلوی خراب شدن خانواده توانای درست کردن ادندونامو ندارن هر روز هم خرابی بیشتر میشه نمی‌دونم چیکار کنم کمکم کنید تا دندونام درست کنم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مونا شهبازی
۱۹:۳۶ ۱۱ تير ۱۴۰۱
وضع مالی خوب نیست دندن پزشک ارزان سراغ دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۴ ۰۵ تير ۱۴۰۱
سلام. شوهرم فوت شده من شرمنده ی دخترم هستم یه لپ تاپ نمیتونم برا بچه یتیم بخرم احتیاج به کمک دارم
Iran (Islamic Republic of)
معصومه
۰۸:۳۸ ۰۲ تير ۱۴۰۱
باسلام وخسته نباشیدمنم دقیقامثل اون خانم ۳۲ ساله که گفت دندون هام خراب شده من به هزاربدختی تونستم تمام دندون غیردندون عقل که دکترگفته نهفته عکس هم دارم ولی دیگه پول کشیدن این روندارم خیلی شرایط زندگی خرابه شدمادرم فوت کرده وپدرهم بودنبودش یکی خواهرم هم طلاق گرفته لطفا کمکم کنیداین یکی دندون روبکشم باز دندون مصنوعی گذاشتن هم یک طرف
Iran (Islamic Republic of)
آمنه دریانوش
۰۰:۴۵ ۲۹ خرداد ۱۴۰۱
باسلام خدمت دکتردردمندان توروخدا کمکم کنیددارم توسن 38همه دندونامو به خاطرفقر مالی ازدست میدم همه امیدمن اول به خدا بعدش به شماست خیلی ممنون ازدرکتون
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
باسلام‌و عرض ادب‌خدمت‌عزیزان‌زحمت‌کش.
حقیقت ماجرا اینکه چند سالی‌میشه‌بخاطر‌خرابی‌و شرایط نامناسب دندون‌هام خونه‌نشین شدم و بناچار از اجتماع خودم رو طرد کردم بخاطر اوضاع بد دندونام نمیتونم سرکار برم و چون درآمدی هم ندارم از درست کردن شون عاجزم..هزینه‌های سنگینی که داره واقعا سخته از طرفی چون درمان نکردم مدام همه دندونام دارن فاسد میشن..حکایت همون یه میوه گندیده تمام سبد میوه را خراب میکنه،دقیقا شرح حال منه و افسرده شدم چون نزدیک به ده سال میشه ...
تقاضا دارم اگر میتوانید کمکم کنید چونکه از همه چیز عقب موندم تو این مدت درست مهمترین ده‌ی زندگیم رو ازدست دادن و الان تو سن۳۲سالگی هنوز نتونستم استارت زندگیم رو بزنم چ برسه که در مسیر زندگی باشم..
ممنون میشم اگر در توانتان هست ک کمکم کنید..

یا حق
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۱:۴۷ ۲۶ خرداد ۱۴۰۱
با سلام ضمن همدردی با شما مخاطب گرامی اینجا صرفا یک خبرگزاری است و اخبار از طریق سایت منعکس می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
فرشیدپایگار
۰۲:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
باسلام‌ وادب خدمت‌ جناب دکتر‌ رضابیات‌ موحدعزیز‌ وگل‌.
امیدوارم‌ همیشه‌ وهمه‌ جاسالم‌ وشاد‌ وسلامت‌ باشی‌...عزیزدلی....
توروخدا به دادمن برس من‌ ۳۱سالمه‌ دندان‌ بالا‌ هیچی ندارم‌ فک پایینم‌ فقط ۵تادندان خراب‌.هنوز‌ ازدواج‌ نکردم وضعیت مالی ام خرابه ...‌توروخدا شماره به امام رضاقسمتون میدم به دادم برسید‌ بوالله خسته‌ شدم‌...بخدا خیلی سخته.. خسته‌ شدم‌ ازبس باماسک‌ راه رفتم‌.صحبت‌ نمیتونم بکنم‌. توروخدا کمکم‌ کنید‌ من درمشهد غریبم‌. توروخدا جناب دکتر‌ عزیز وگل‌. خداازبزرگی کمتون نکنه.. خداعمرباعزت به شماعطاکنه ..توروخدابه دادم برسید‌‌ خواهش میکنم کمک کمک‌ کمک ‌‌‌جوانی‌ ام مفت رفت‌ خیراندیش چون دندان سالم‌ نداشتم ‌...خواهشاکمک کنید‌ توروخدا کمک‌....؟؟؟؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۰۲:۳۹ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
با سلام به شما مخاطب گرامی ؛
ضمن تشکر از همراهی شما
این مطلب فقط در خبر گزاری منتشر شده برای دسترسی به خدمات با خود اشخاص نام برده ارتباط بگیرید. سپاس
United States of America
A.sh
۰۹:۴۱ ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
سلام شما رو بقران شما رو به جون عزیزترینتون به داد دل من برسید به من کمک کنید من مادرم که سرپرستم تازه از بیماری نجات پیدا کردم و تمام یا بیشتر دندانهامو بخاطر بیماری و کورتون و مواد شیمیایی از دست دادم و روحیه ام خراب هست و مرگم رو خواستم از خدا
خنده ی بدون ماسک شده ارزوم
زیبایی رفته بخاطر دندانهای زیبایی که دیگه نیستن
نادار نیستم‌ناچارم من با ابرو واصیلم و به کی بعد خدا پناه ببرم که دستم و بگیره تو این اوضاع نابسامانی که سرپرستی دو کودک نازنین به عهده ی منه
Canada
شهپر
۲۳:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
مادر سالمندم که فلج هم میباشد بشدت لاغر شده و دندانهای مصنوعی اش آزارش میدهد و راحت نمی تواند غذا بخورد احتیاج به ویزیت در منزل دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۰۴ خرداد ۱۴۰۱
خانم 46 ساله هستم پارکینسون دارم شوهرم معتاد حتی یک دندان سالم ندارم کلا فک بالا دندان ندارها نمیتوانم غدآ بخرم پولم ندآر م مصنوعی بذار نمی تونم داروها مو بگیرم به ورق
میگیرم اینقدر از این که دندان ندآرم خجالت میکشم لطف کنید کمکمل کنبد
Iran (Islamic Republic of)
طاهره رصایی
۱۵:۵۸ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
سلام من خود مادر ۳ دختر و سر پرست خانوار هستیم که مدت ۷ ماه پیش عمل تو مور مغزی انجام دادموووومشگل دو تا برادر دارم هر دو معتاد هستند ۱ دندانهایشان خراب است ۲ کلا چکاو باید بشوند و تا جایی که بتوانم خودم کمک می کنیم بجز مالی من واقعا برای مداوام نیاز به کمک دارم چون هزینه خودم بالاست لطفا از چه طریقی می توانم با این مرکز تماس بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من خانمی هستم 34سالمه 4تا فرزند دارم وضعیت مالی خوبی ندارم دخترم 13ساله هست و دندان هایش بد در آمده و همیشه درد میکنه توان مالی ندارم که دندان هایش را درست کنم تو رو به خدا کمک کنید تا بتوانم دندانهایش را رایگان درست کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۹ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام من یه خانم 29ساله هستم که دوتا بچه دارم بخدا شبو روز درد دندون میکشم مخارج خونه رو نداریم چه برسه به این که بخوام دندون درست کنم همشه دنبال این هستم که خدایا فرد نیکو کاریو سر راهم قرار بده تو گوگل سرچ کردم شماها اومدین بالا شمارمو میزارم اگه خدا بخواد خواستین کمک کنین اطلاع بدین من به امید خدا منتظر کار خیرتون هستم.. 09160291411
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام من خانمی ۳۹ساله هستم بعد زایمان اکثر دندونام خراب شده وبااین وضعیت اقتصادی توان مراجعه ندارم ممنون میشم اگه کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام آقای دکتر من ۱۳سالمه دندون هام جلو هستن خیلی خجالت میکشم دهنمو باز کنم وحتی یه لبخند کوچیک هم نمیتونم بزنم.واقعا احتیاج دارم شرایط مالی اصلا ندارم فقط میتونم دعاتونم کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام وخسته نباشیدمیگم به اقای دکتر
من یک خانم سرپرست خانواده هستم مدتی است که دندانهام خراب شدن دریک زیرزمین 35متری بادودخترام زندگی میکنم وردرتوانم نیست که ب دندانپزشکی برم تروخدا اگه میشه کمکم کنیدتادندونامو درست کنم
Iran (Islamic Republic of)
سروین زینعلی
۰۷:۵۴ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
سلام من ۲۰ سالمه واقعا از دندانپزشکی‌میترسم با این حال یه دندونمو پیش یه دکتر عصب کشی کردم انقدر درد داشتو بامن بد برخورد کرد من بدتر ترسیدم ،دندونم داره از دست میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام آقای دکتر من ۴۰سالمه کلا دندونام خرابه خیلی خجالت میکشم دهنمو باز کنم وحتی یه لبخند کوچیک هم نمیتونم بزنم.واقعا احتیاج دارم شرایط مالی اصلا ندارم فقط میتونم دعاتونم کنم.
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۱۲:۱۱ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
سلام من ۳۳سالمه تغریبعا همه دندونام خراب شدن از لحاظ مالی خیلی خرابیم نمیتونم دندونامو درست کنم لطفاً کمک کنید درست کنم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۰:۴۴ ۱۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام اقای دکتر من ۲۸سالمه با شوهر بیکار درامدصفر به خدا همه دندانهایم خراب است و پول ندارم خوبشان کنم اگر باور نداری عکس خودم با دندانهایم برایت میفرستم لطفا کمکم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
شماره تماس میخواستم
Iran (Islamic Republic of)
اکرم احمری
۰۱:۱۹ ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
چطوری میتوان با دکتر تماس داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
نادی
۱۱:۰۹ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
این همه طلب کننده ی بی پول
خوبه کسی هم جوابتون نمیده
باز میایبد اینجا مطلب میذارید
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۲۳:۱۸ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
اقای مصطفی انصاف داشته باش خیلی ادم گرفتارو محتاج تو جامعه داریم که تو فلاکت زندگی میکنن نمیتونن حتی ویزیت ساده از دندون پزشکی بگیرن کجارو گرفتی اقای خوش انصاف
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۲۳:۱۲ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
یا حسین چخبره این پایین تا اسم مفت خوری میاد اون پولداره هم که هیچ مشکل مالی نداره یتیم میشه بچه های سرطانی داره زنش رو به قبله هستش خودش با یه کلیه تو پارک زندگی میکنه جمع کنید خدا وکیلی این مفت خوریو کاری میکنید که طرف پشیمون بشه از این کارش به خدا قسم اگه دندون همه اینارو درست کنه یک ریالم نگیره ولی یه دندونش مثلا درست پر نشده باشه سریع شکایت میکنن حکم جلبشم میگیرن با ۱۰۰ملیونم رضایت نمیدن.واقعا متاسفم از این که ایرانیم وقتی این جماعتو میبینم
Iran (Islamic Republic of)
نور
۱۸:۳۵ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام خانمی هستم یه ساله چندماهی ازدواج کردم دردوره بارداریم چندتاازدندونام خراب شدن وضع مالی خوبی ندارم شوهرم یه کارگرسادست به زورخرج نون شبمون درمیاره نمیتونم دندونام درست کنم خواهشن اگه جایی سراغ داری میتونن برام درستشون کنن ادرسی یاشماره تلفنی بدین تا برم براشون خداشاهده دیگه حتی ازخجالت نمیتونم تا دم دربرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام خسته نباشید خدا شکر که هنوز آدم های خیری هستن که به فکر کمک رسانی ب همنوع خودشون هستن من خانوم جوانی هستم که قادر ب پرداخت هزینه سنگین دندانپزشکی ندارم برا همین بیشتر دندونام خراب شدن عاجزانه ازتون کمک میطلبم دیگه نمیتونم بخندم خندیدن برام شده رویا دارای دوتا بچه هستم ک یکیش مشکل راه رفتن و هزینه سنگین کاردرمانی بر دوش همسرم هست از خودمون گذشتیم تا بیشتر ب مشکل بچه م رسیدگی کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام وقتتون بخیر
بچم دندوناش خراب شد همش گریه میکنه شوهرم پشت گوش میندازه بهانه میاره که یجورخودم درستش کنم میگه پول ندارم
لطفااگر مشهرهستین یه ادرس بدین
اخه من که خودم پول ندارم لااقل دندونشو بکشین درد نکشه خیلیپیش بچم خجالت میکشم چیبگم هرروزمیگه مامان توبیابریم
خداهیچ مادریو شرمنده بچش نکنه
Iran (Islamic Republic of)
ح
۲۰:۲۴ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام توروخدا ادرس بگیدهزینه درست کردن دوندونام ندارم بیشترشون سوراخ شده بخداشباازدوندون دردخوابم نمیبره توروخدابگیدکجارایگان دوندون درست میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناهید سلیمانی
۱۰:۰۱ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
سلام به لطف خدا اعتیاد را کنار گذاشتم اما دندانم متاسفانه دچار مشکل شده هزینه را ندارم لطف میکنید تواین مسیر یاریم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام همسر بنده ۶ سال پیش ترک کردن اما هنوز نتونسته دندوناش ودرست کنه فقط سه تا دندون جلویش سالم هستن خواهش میکنم کمک کنین تا بتونه شوهرم بخنده حتی خیلی وقت ها صحبت نمیکنه که دندوناش مشخص نشن
Iran (Islamic Republic of)
ع.ع
۱۹:۵۳ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام اقای دکتر من خانم ۳۲ساله هستم ۱۴ تا دندونم خراب شده هزینه اش و ندارم شوهرم بیکاره با ۳ تا بچه میشه ادرس و شماره تماستون برام بفرستید ممنون خیلی اذیت میشم بخاطر دندونای خراب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۰ ۰۴ اسفند ۱۴۰۰
سلام آقای دکتر خدا ازتون راضی باشه .خانمی هستم بی سرپرست دوتا بچه دارم پسرم ۵سالش همه ی دندوناش خراب شدن پول ندارم برای کشیدنشون هر روز از درد دندوناش گریه میکنه دارم عذاب میکشم ک نمیتونم کاری بکنم تو بخدااا کمکم کنین
Iran (Islamic Republic of)
اصغر
۲۲:۲۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام عرض ادب احترام جوان 27هستم بخاطر وضعیت مالی نمیتونم ندون هامو درس کنم و بخاطر همین خیلی عذاب میکشم هرکسی میبینم میگن معتاد هستش بخاطر خدا کمکم کنین چند سال مشکل دارم
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۲۲:۱۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام کارگر هستم بیمه تامین اجتماعی هزینه عصب کشی نمیده دندونام خراب می شه پول ندارم همش درد می کشم بعد از مدتی هم کم کم می شکنند و خرد می شن و می ریزند واقعا نمی‌دونم چکار کنم حقوقم به مخارج زندگی خانواده ام نمی‌رسه چه برسه به هزینه دندان پزشکی. اگر در ساوه مطب دارن یا می خوان مطب بزنن لطف بگید بهم.
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام من بیمه ی نیروهای مسلح دارم ولی در کرج به درمانگاه ولیعصر مراجعه کردم و عصب کشی و پر کرد به ی ماه نرسید که موادش ریخت الان به شدت درد میکنه و جایی رو سراغ ندارم لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
لطفا شماره تلفن دکتر موحد میدید برای مرکز نیکوکاری .دنبال دندان پزشک هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام خانمی هستم ۴۰ساله که بخاطرمشکل مالی هرچی دندون دارم خراب شده دندونهای آسیاب که بخاطریه دردتوان درست کردن نداشتم همه اش کشیدم الان هم ازدرددندونهای جلورنج میبرم کلش یازده تادندون جلودارم اون هم یکیش سالم نیست همش خراب هست دیگه اززندگی ناامیدشدم هیچ راحی ندارم یکی لطف میکنه آدرس این دکترمهربون به من بده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۲:۴۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
دندونام افتادن ،پول هم ندارم درست کنم
Iran (Islamic Republic of)
رقیه
۲۲:۲۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
سلام دکتر همه ی دندانم سولاخ شده اما پولشو ندارم دروست کنم اگر زحمت بکشین قسط ی هم باشه میتونم بدم دارم خیلی درد میکشم تورو خدا کمکم کنین
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۱:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
سلام وادب من زنی هستم که مریض هستم مشکل مالی دا یم بیاین زندگیم راببنین احتیاج به کمک دارم خیرین عزیز ممنونم هستم
Iran (Islamic Republic of)
سلاممن نمی تونم هزینه دندانهای خراب شده را پرداخت کنم اگه میشه قسطی ممنون میشم
۰۰:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
ازشما خیلی تعریف می کننو
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۴۲ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
سلام من دندونام خرابن دوتا تا دخترام هم دندوناشون خرابه هزینه ندارم درستشون کنم
Iran (Islamic Republic of)
شیرو فرهادی
۰۱:۱۸ ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
من یه شهروند زیر فقر هستم چون واقعا هزینه نمیتونم کنار بزارم برای کشیدن دو عدد دندان عقل روزی دوره ژلفون میخورم مودام که دردش ساکت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام لطفا آدرس وشماره تماس بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام من زنی هستم که شوهرم راازدست داده ام وسرپرست خانواده ام بیمه هم ندارم دوتا بچه دارم دندانهایم خراب شده اندهزینه ندارم تا رست کنم لطفا کمکم کنی تا دندانهایم رادرست کنم. باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام من 29سالمه از بچگی دندون هام خرابه نه پدرم پول داشت وحالا نه همسرم. دیگه تحمل درد ندارم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۸:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۵۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام سرپرست خانواده هستم 3ساله دندنهام را کشیدم ولی به دلیل نداشتن امکانات مالی تا به حال نتوانستم دندان بزارم لطفاکمکم کنید معدم ضعیف غذاهارا حل نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام ..دکترما خانواده ۴ نفره هستیم .خودم و پسرم و دختر هشت سالم و بابای بچه هام ...همه دندونامون خرابه ...اگه لطف کنید آدرستونو بدید ممنون میشیم ....‌
۱۲۳
آخرین اخبار