بازی پرطرفدار هیتمن با نام Hitman HD ریمستر می‌شود

دو شرکت «آی‌او اینتراکتیو» و «برادران وارنر» از ریمستر شدن دو عنوان جدید بازی هیتمن با نام Hitman HD Enhanced Collection خبر دادند.

عنوان Hitman با نام Hitman HD Enhanced Collection ریمستر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است بازار ریمستر کردن عناوینی که برای گیمرها نوستالژی هستند، داغ شده است. عنوان Resident Evil یکی از مواردی است که نسخه ریمستر آن مورد توجه گیمرها قرار گرفت.

پس از این بازی حالا زمان ریمستر شدن عنوان محبوب Hitman است. جالب این جا است که مدت کمی از عرضه عنوان Hitman 2 می‌گذرد ولی IO Interactive به همراه Warner Bros در خبری اعلام کرده‌اند که نسخه ریمستر شده این عنوان را به زودی معرفی می‌کنند. نام این عنوان Hitman HD Enhanced Collection خواهد بود.

این نسخه بازسازی شده جدید، در واقع دو بازی Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution را شامل می‌شود که از لحاظ گرافیکی تغییراتی کرده و بهبود یافته است. اگر به خاطر داشته باشید عناوین Hitman: Blood Money و Hitman: Absolution به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۲ عرضه شده بودند. از بین این دو عنوان Hitman: Blood Money به یکی از بهترین و محبوب‌ترین بازی‌های زمان خود و یکی از  پرفروش‌ترین قسمت بازی‌های هیتمن تبدیل شد.

جدیدترین تغییراتی که در عنوان ریمستر شده Hitman ایجاد شده، در ادامه آمده است. در نسخه Hitman HD Enhanced Collection می‌توان بازی را با دقت 4K با ۶۰ فریم در ثانیه اجرا کرد. تغییراتی نیز در راستای بهبود گرافیک این عنوان صورت گرفته است. بخش‌هایی مانند رزولوشن، بازتاب نور، سایه، بافت‌ها و موارد این چنینی در عنوان Hitman HD Enhanced Collection بهبود یافته‌اند.

البته فقط در بخش گرافیکی این عنوان شاهد تغییرات نیستیم. توسعه‌دهندگان این عنوان بخش کنترل‌های Hitman HD Enhanced Collection را نیز بهبود بخشیده‌اند. تغییر در این بخش به گیمر اجازه کنترل بهتر کاراکتر بازی را می‌دهد. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کنیم که این عنوان در تاریخ ۱۱ ژانویه و برای کنسول‌های Xbox One و PS4 منتشر خواهد شد. همچنین گفتنی است؛ قیمت این محصول نیز ۶۰ دلار است.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 


انتهای پیام/

عنوان Hitman ریمستر شد

برچسب ها: فناوری ، بازی ، ریمستر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.