زمان احتمالی معرفی نسل بعدی کنسول مایکروسافت و سونی!

اخیرا کارشناسان زیادی در مورد زمان عرضه نسل بعدی کنسول‌های شرکت سونی و مایکروسافت اظهار نظر کرده‌اند.

زمان احتمالی معرفی نسل بعدی کنسول مایکروسافت و سونی!به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در یکی دو سال اخیر شایعات زیادی در مورد تولید نسل بعدی ایکس‌باکس و پلی‌استیشن منتشر شده و این شایعات همچنان ادامه خواهد داشت. سوال همه طرفداران گیم در سراسر دنیا این است که چه زمانی سونی و مایکروسافت، زمان ارائه نسل بعدی کنسول‌های خود را انتخاب می‌کنند.

Phil Spencer معاون بخش بازی‌های ویدئویی مایکروسافت اعلام کرده که این شرکت در حال کار بر روی نسل بعدی ایکس‌باکس است و این در حالی است که یکی از زمان‌های پیش‌بینی شده برای معرفی نسل بعدی پلی‌استیشن را سال ۲۰۱۹ می‌دانند. آیا این به آن معناست که دو کنسول تا آغاز سال ۲۰۲۱ آماده عرضه می‌شوند؟ Lewis Ward یکی از تحلیلگرهای شرکت IDC اینگونه فکر نمی‌کند.

Lewis Ward تحلیلگر شرکت IDC (فعال در زمینه فناوری‌های نوین) در گفتگو با سایت GamingBolt اعلام کرد که نسل بعدی کنسول‌های سونی و مایکروسافت سال ۲۰۲۱ عرضه‌ خواهند شد، اما ممکن است سخت‌افزار آن‌ها در سال آینده برای کنسول‌های نسل فعلی منتشر شود که خود اتفاقی بسیار مهم خواهد بود. Ward گفت نمی‌داند که آیا مایکرسافت به دنبال آن است تا نسل بعدی ایکس‌باکس را زودتر از PS5 سونی عرضه کند یا خیر، اما او اذعان داشت که "مدل‌های من فعلا بر روی پروژه ارائه هر دو کنسول در سال ۲۰۲۱ کار می‌کنند و این در حالی است که بیشتر تحلیلگرها سال ۲۰۲۰ را زمان معرفی این دو کنسل می‌دانند. اتفاقات سال بعد مشخص می‌کند که چه کسی راست می‌گوید. "

زمان احتمالی معرفی نسل بعدی کنسول مایکروسافت و سونی!

برخی از کارشناسان می‌گویند عمر نسل فعلی کنسول‌ها در سال آینده به پایان می‌رسد، چندی پیش Mat Piscatella از کارشناسان صنعت گیم اظهار کرده بود که کنسول‌های جدید احتمالا در سال ۲۰۱۹ معرفی می‌شوند. در همین زمینه از Lewis Ward سوال شد و او پاسخ داد:"خیر، من اینگونه فکر نمی‌کنم. چرا سونی باید از کنفرانس E3 صرفه نظر کند و با مقدمه‌چینی کوتاه به سراغ معرفی نسل بعدی کنسول خود برود؟ این اتفاق رخ نمی‌دهد. "

قطعا هیچ کدام از این کنسول‌ها سال بعد عرضه نمی‌شوند، اما عرضه در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به نظر سناریو‌های مشابه‌ای دارند و محتمل‌تر هستند. به نظر Ward هر دو کنسول PS4 و Xbox One می‌توانند به فروش قوی خود ادامه دهند چرا که چندی پیش اعلام شد کنسول‌های Switch، PS4 و Xbox One توانستند در مجموع ۱.۳ میلیون نسخه در ماه نوامبر و تنها در آمریکا فروش داشته باشند و بازی‌های اختصاصی خود را به راحتی در بازار عرضه کنند.


بیشتر بخوانید: بروزرسانی جدید PUBG با نقشه جدید و حال‌و‌هوای زمستان عرضه شد +تصاویر


انتهای پیام/

آیا معرفی نسل بعدی کنسول مایکروسافت و سونی تا سال ۲۰۲۱ تاخیر می‌خورد؟

برچسب ها: فناوری ، کنسول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار