رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد گفت: ۱۰ پزشک متخصص به شهرستان بروجرد اختصاص یافت و با اضافه شدن این تعداد پزشک، بخشی از کمبود‌ها برطرف شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  کامران سبزیان رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد اظهارداشت: شهرستان بروجرد با توجه به این که دومین شهر پر جمعیت استان است با کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص همراه است که از مدت‌ها قبل اعلام نیاز‌های در این راستا گزارش شده است.

وی اضافه کرد: طبق درخواست‌ها هر ساله در نیمه دوم سال پزشکان متخصص و فوق تخصص در شهرستان‌ها و استان‌ها تقسیم می‌شوند که امسال ۱۰ پزشک متخصص به بروجرد اختصاص یافته است.

سبزیان افزود: ۲ متخصص داخلی و جراع عمومی، ارتوپد، مغز و اعصاب، رادیولوژی، گوش و حلق و بینی، چشم پزشک، اطفال و بیهوشی از هر تخصص یک پزشک به بروجرد اختصاص یافته است.

به گفته وی با توجه به این که علاوه بر جمعیت بروجرد، بیمارانی از شهرستان‌های دیگر برای درمان به بروجرد سفر می‌کنند ضروری است تا هر ساله تعداد پزشکان بیشتری اختصاص داده شود تا بخشی از کمبود‌ها در این راستا برطرف شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان بروجرد از راه اندازی مرکز پزشکی هسته‌ای در بروجرد خبر داد و افزود: از چند روز پیش این مرکز در بروجرد در بیمارستان شهید چمران راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: بیماران در صورت نیاز و مراجعه به این بخش از تعرفه دولتی استفاده می‌کنند و راه اندازی این مرکز سبب شده تا بیماران از سفر به شهر‌های دیگر برای دریافت خدمات در این راستا خودداری کنند.

انتهای پیام/م

۱۰ پزشک متخصص به شهرستان بروجرد اختصاص یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.