اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

کاهش نرخ اجاره بها ناشی از عرضه و تقاضا در بازار است

وزیر راه و شهرسازی گفت: شاهد ساخت مسکن در نقاط مختلف هستیم و امیدواریم روند این کار شتاب بیشتری بگیرد.

ساخت مسکن برای افراد کم درآمد انجام شده استبه گزارش  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه نشست هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص قیمت مسکن گفت: این یک واقعیت این است که اجاره بها افزایش یافته، اما آنچه در حوزه مسکن رخ می‌دهد عمدتاً ناشی از خود بخش مسکن نیست؛ بلکه تأثیرات اقتصادی در این حوزه تاثیرگذار است.

وی افزود: آنچه ما به عنوان برنامه و سیاست برای بخش مسکن در نظر گرفته‌ایم، ساخت مسکن برای جامعه هدف که شامل قشر کم‌درآمد و متوسط جامعه است که این کار هم انجام شده است. شما شاهد ساخت مسکن در نقاط مختلف هستیم و امیدواریم  این روند شتاب بیشتری بگیرد.

وزیر راه و شهرسازی در خصوص برنامه‌های  وزارت راه درباره کاهش نرخ اجاره بها عنوان کرد: نرخ اجاره بها ناشی از کاهش عرضه و تقاضا در بازار کاهش یافته است؛ طبیعی است  زمانی که عرضه افزایش می‌یابد تقاضا هم به طور طبیعی جذب می‌شود.

اسلامی درباره برنامه‌های وزارت راه در آستانه چهل سالگی انقلاب تصریح کرد:  اهمیت  پروژه‌های توسعه ترانزیتی برای ما بسیار زیاد است؛ به خصوص در شرایط کنونی که چهل سال از انقلاب می‌گذرد، در تلاش هستیم تا پروژه‌های بخش ریلی که تاکنون به اتمام رسیده است؛ افتتاح شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار