مشارکت یک هزار و ۴۰۰ گیلانی در اجرای سرود انقلاب

یک هزار و ۴۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در طرح ملی سرود انقلاب همزمان با سراسر کشور شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام محمدعلی رضوانی نژاد، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با اشاره به سهمیه استان گیلان در اجرای طرح سراسری سرود کانون‌های مساجد کشور به‌مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب گفت: یک هزار و ۴۰۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان در قالب گروه سرود استان در این طرح ملی شرکت می‌کنند.

وی افزود: این طرح ملی به‌عنوان مهم‌ترین برنامه ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور بوده که متشکل از گروهی ۴۰ هزار نفره از برادران عضو کانون‌های مساجد کشور است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد گیلان با تاکید بر حمایت از گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان اظهار داشت: اعضای کانون‌های مساجد گیلان متحد الشکل و با نماد پرچم جمهوری اسلامی ایران در این سرود ملی حضور خواهند داشت.

رضوانی نژاد با اشاره به انتخاب ۳ سرود در اجرای این طرح گفت: هر گروه سرود می‌بایست سرود خمینی‌ ای امام، سرود سراسری کانون‌ها و سرود چهلمین سالگرد را اجرا کند.

رضوانی نژاد جمعه ۱۲ بهمن ماه را زمان اجرای این سرود اعلام و تصریح کرد: این طرح همزمان با ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب در مصلا‌های نماز جمعه سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

۱۲ بهمن ماه، اجرای طرح سراسری سرود انقلاب در مصلای رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.