هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان؛

پیروزی آسان مدعیان در خانه / نامی‌نو از سد مبنا گذشت

در هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان دو تیم پیکان و ذوب آهن مقابل حریفان خود به برتری رسیدند.

پیروزی آسان مدعیان در خانه / نامی‌نو از سد مبنا گذشتبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان امروز (پنج‌شنبه) با برگزاری 3 مسابقه پیگیری شد و تیم های مدعی در خانه به مصاف هم رفتند.

در خانه والیبال تهران تیم والیبال پیکان تهران در دیداری حساس و تماشایی به مصاف تیم والیبال توپکا مازندران رفت. این مسابقه از اهمیت زیادی برای میترا شعبانیان و شاگردانش در تیم پیکان برخوردار بود و این تیم برای بقا در جدال قهرمانی نیاز به پیروزی در این مسابقه داشت.

تیم پیکان از ساعت 17 به مصاف تیم توپکا رفت و در پایان این مسابقه توانست با ارائه بازی خوب و کم نقصی 3 بر صفر برنده این دیدار شده و در رده دوم جدول مسابقات باقی ماند.

تیم پیکان در ست اول این مسابقه با نتیجه 25 بر 17 مقابل تیم توپکا به برتری رسید. در ست دوم پیکانی ها نمایش بهتری نسبت به ست اول داشتند و با اختلاف امتیاز بالاتر به برتری 25 بر 11 رسیدند. در ست پایانی تیم پیکان مقابل توپکا با حساب 25 بر 18 به پیروزی دست پیدا کرد و در مجموع 3 بر صفر برنده این مسابقه شد.

دیگر دیدار این هفته از مسابقات در اصفهان و در سالن ملت این شهر برگزار شد و تیم والیبال ذوب آهن این شهر مقابل تیم والیبال شهرداری سمنان به میدان رفت. ذوب آهن که برای ایجاد حاشیه امنیت نیاز به اختلاف پوئن بالا داشت توانست در این بازی به برتری 3 بر صفر برسد. ذوب آهن در ست‌های اول تا سوم با نتایج 25 بر 17، 25 بر 10 و 25 بر 7 به پیروزی دست پیدا کرد و در صدر جدول باقی ماند.

سومین مسابقه هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان را دو تیم نامی نو و تجارت مبنا کاسپین برگزار کردند. این بازی با قضاوت نرگس افشین و از ساعت 15 آغاز شد و در پایان با برتری 3 بر صفر نامی نو به اتمام رسید.

در پایان هفته هشتم لیگ برتر والیبال تیم های ذوب آهن، پیکان  و نامی نو در رده های اول تا سوم ایستادند. تیم های توپکا ، تجارت مبنا و شهرداری سمنان نیز در رده های چهام تا ششم قرار گرفته اند.

**نتایج کامل هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

نامی نو اصفهان 3 – تجارت مبنا کاسپین صفر

ذوب آهن اصفهان 3 – شهرداری سمنان صفر

پیکان تهران 3 – توپکا بابلسر صفر


بیشتر بخوانید:جدال حساس دختران والیبال پیکان با توپکا/ اصفهانی‌ها میزبانان هفته


انتهای پیام/

هفته هشتم لیگ برتر بانوان پیگیری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار