هفته هفتم  لیگ برتر فوتبال بانوان؛

پیروزی میلیمتری پیکان در تهران/ تکلیف قهرمان مشخص نشد

هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان در حالی سپری شد که تیم پیکان تهران در دیداری حساس مقابل ذوب آهن به پیروزی ۳ بر ۲ رسید.

پیروزی میلیمتری پیکان در تهران/ تکلیف قهرمان مشخص نشدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان ، امروز هفته هفتم خود را سپری کرد.

در حساس ترین دیدار این هفته که به نوعی فینال لیگ برتر بانوان به شمار می‌رفت، دو تیم پیکان تهران و ذوب آهن در خانه والیبال تهران به میدان رفتند که در پایان این مسابقه حساس و تماشایی تیم پیکان موفق شد با حساب 3 بر 2 به برتری رسیده و با تیم ذوب آهن هم امتیاز شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که ذوب آهن در صورت پیروزی در این مسابقه می‌توانست قهرمانی خود را مسجل کند اما این بازی با پیروزی پیکان به پایان رسید تا تکلیف قهرمانی در بازی های باقی مانده لیگ مشخص شود.

در دیگر دیدار این هفته از مسابقات نامی نو به مصاف تیم شهرداری سمنان رفت. تیم نامی نو توانست در این بازی خارج از خانه یک برد با ارزش برابر تیم شهرداری سمنان کسب کند و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت. نماینده اصفهان امروز نمایش بسیار خوب و کم اشتباهی داشت و با تکیه بر همین نمایش توانست برنده مقتدر این مسابقه باشد.

**نتایج کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

پیکان تهران 3 – ذوب آهن اصفهان 2

نامی نو اصفهان 3 – شهرداری سمنان صفر

گفتنی است دیدار دو تیم تجارت مبنا کاسپین و توپکا بابلسر از هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان بنا به اعلام فدراسیون والیبال لغو شد.

انتهای پیام/

هفته حساس والیبال بانوان برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار