بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸-اندونزی

شهسواری: چشم بادامی‌ها شانسی برای ما در آسیا باقی نگذاشتند/سطح بازی‌های آسیایی از المپیک بالاتر است

ملی پوش تنیس روی میز ایران گفت: قدرت‌های اول جهان در تنیس روی میز جهان در شرق آسیا هستند و این شانس ما را در رقابت‌های آسیایی کمتر کرده است.

در بازی های آسیایی قدرت های دنیا شرکت می کنندندا شهسواری ملی پوش تنیس روی میز در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان : بازی های آسیایی در حد المپیک برگزار می شود و حتی شاید سخت تر  در مسابقات المپیک باشد .در بازی های المیک در قرعه کشی به کشور های اروپایی  می توان بازی کرد و به مراحل بعد صعود کرد   ولی در بازی های آسیایی در قرعه کشی هیچ شانسی نخواهیم داشت و از همان ابتدا با چشم بادامی های قدرت اول جهان باید به رقابت پرداخت.بر روی تمام بازیکنان آسیایی شناخت داریم . تعدادی از بازیکنان آسیایی سرعت بسیار بالایی دارند . تیم ملی از نطر تاکتیک و تکنیک همانند  دیگر بازیکنان آسیایی هستند اما از نظر سرعت کمی ضعیف تر هستیم . در اردو های اخیر بر روی سرعتمان کار کردیم تا بتوانیم خودمان را با رقبا وقف دهیم تا با مشکلی رو به رو نشویم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را لحظه به لحظه در اینجا (بازی های آسیایی جاکارتا 2018) دنبال کنید.

عملکرد ما در بخش تیمی بهتر خواهد بود

شهسواری بیان کرد:در طول یک سال اخیر استراحت بازیکنان بسیار کم بوده است و بیشتر در اردوهای تدارکاتی  به سر بردیم  همچنین تمرینات ما گاهی به صورت دو وعده ، گاهی هفت ساعته برگزار شده است. تمریناتی که پشت سر گذاشتیم شامل  بدنسازی و  تمرینات تکنیکی و تاکتیکی می شد. در حال حاضر از آمادگی خوبی برخورداریم  و امیدوارم  بتوانیم نتایج  خوبی کسب کنیم.تاریخ اعزام تیم ملی به بازی های آسیایی جاکارتا ،  دوشنبه  29 مرداد ماه است .شروع مسابقات از 5 شهریور است که به صورت تیمی و انفرادی در بازی های آسیایی بازی  خواهیم کرد . تاریخ قرعه کشی بازی ها یک روز قبل از مسابقات است. در بازی های تیمی عملکرد منسجم تری خواهیم داشت. شاید بتوان گفت در بازی های گروهی  نتیجه بهتری کسب کنیم . در بازی های گروهی هر تیم از پنج بازی ، سه بازی را باید ببرد تا  برنده  میدان شود.

شهسواری: چشم بادامی‌ها شانسی برای ما در آسیا باقی نگذاشتند/سطح بازی‌های آسیایی از المپیک بالاتر است


اردو های اروپایی، آسیایی در آمادگی ما تاثیر گذاشته است

درباره بازی های آسیایی جاکارتا 2018 بیان کرد : دومین دوره ای است که در مسابقات آسیایی شرکت می کنم. در دوره گذشته بازی های آسیایی اینچئون به صورت انفرادی اعزام شدم  و تنها نماینده  بانوان تنیس روی میز ایران  بودم .  خوشبختانه با سهمیه کامل در بخش انفرادی و تیمی شرکت خواهیم کرد. امسال به خاطر بازی های مهمی که پیش رو داشتیم از جمله بازی های جهانی سوئد و بازی های آسیایی جاکارتا 2018 ، تقریبا به طور مداوم در طول یک سال در اردو های شبانه روزی که فدراسیون تدارک دیده بود  به سر بردیم . در مسابقات جهانی سوئد  توانستیم در لیگ دسته دو باقی بمانیم .  اردو های  مشترک خارج از ایران  با کشورهای باکو و کره شمالی برگزار شد  که بسیار مفید واقع شد.  در داخل ایران حین برگزاری اردو های تدارکاتی شبانه مستمر  در مسابقات لیگ باشگاهی  نیز حضور داشتیم.

شهسواری: چشم بادامی‌ها شانسی برای ما در آسیا باقی نگذاشتند/سطح بازی‌های آسیایی از المپیک بالاتر است

زندگی تک بعدی ما درگیر قرارداد های ناچیز است

او گفت :تنها دغدغه من و بازیکنان ملی پوش مشکل بیمه  نبودن  است . تقریبا از سال 80 تا اکنون عضو تیم ملی هستم و 18 سال است که در حال بازی کردن هستم . زندگی ما ورزشکاران تک بعدی است  و بیشتر به سمت ورزش گرایش داشته است . دغدغه بازیکنان پس از اتمام  ورزش قهرمانی بیشتر می شود. لیگ بانوان قرار داد های بالایی ندارد. این انتظار را از مسئولین داریم که ملی پوشان و المپیکی ها را بیمه کنند و تسهیلاتی را برای آن ها  قرار دهند  تا با آرامش بیشتری به  تمرین بپردازند.در این شرایط اقتصادی از فدراسیون و همه مسئولینی که حامی ما بودند تاد اردو ها و مسابقات توپ و تور مختلف شرک کنیم ، تشکر می کنم . مسابقات جهانی سوئد هزینه بسیار بالایی داشت و به جرئت می توان گفت هر فدراسیونی از پس تامین این هزینه ها بر نمی آید. 


بیشتر بخوانید: حبیب زاده: آخرین مرحله اردو‌های تدارکاتی تیم ملی تنیس در بابل برگزار می‌شود


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار