چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد نیشابور برگزار می شود

همزمان با چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی طرح "چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد نیشابور "با اهتمام کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اداره فرهنگ وارشاد اسلامی اجرایی می‌شود.

چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، غلامحسن علیپور مشاور مدیر کل و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در گردهمایی مدیران کانو‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نیشابورگفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیشابور دارای ویژگی‌ها و ظرفیت‌های خاصی هستند که می‌توانند به عنوان بازوان توانمند حوزه فرهنگ و هنر در نقاط مختلف شهری و روستایی شهرستان به فعالیت‌های ارزشمند و تاثیر گذاری در زمینه‌های فرهنگی، هنری، ادبی، کتاب و کتابخوانی و قرآن و عترت بپردازند و پاسخگوی نیاز‌های جامعه باشند.
 
وی افزود: ما در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نیشابور شاهد همراهی و هم افزایی خوبی بین مساجد، شورا‌های اسلامی، دهیاران و سایر افراد و پایگاه‌های فرهنگی و مذهبی هستیم و همین امر کار کانون‌ها را تاثیرگذارتر می‌کند.

علیپور تصریح کرد:ما در چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی قرار داریم و عدد چهل در فرهنگ مذهبی و ملی ما عدد ویژه و معناداری ست که نشانۀ بلوغ و رسیدن و کمال است.

مشاور مدیر کل و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی  خراسان رضوی اظهار  داشت: با توجه به طرح "چهل جشن انقلاب در چهل کانون مسجد" که توسط کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد این شهرستان رقم خواهد خورد از همه مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خواست با اجرای برنامه‌های جشن انقلاب در چهل سالگی آن این مهم را به سرانجام برسانند.

انتهای پیام// س. ح
 

برگزاری جشن انقلاب در چهل مسجد نیشابور

برچسب ها: فرهنگ و ارشاد ، مساجد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.