هتلی عجیب که در آن زرافه‌ها با مسافران همسفره می‌شوند +فیلم

یکی از عجیب‌ترین هتل‌های دنیا، هتلی است که زرافه‌ها در آن با مسافران همسفره می‌شوند.

هتلی عجیب که زرافه‌ها با مسافران همسفره می‌شوند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صنعت گردشگری در حال حاضر یکی از راه‌های کسب درآمد خوب و قابل توجه در کشورهای مختلف مورد توجه است و سودآوری فراوانی را برای فعالان در این صنعت به همراه دارد.

جذب توریست و گردشگر حرفه و هنری است که هم اکنون در دنیا به عنوان یک صنعت پر سود شناخته می‌شود و با ساده‌ترین کارهای ممکن و یک برنامه ریزی دقیق میتوان مثل کشورهایی که در این زمینه حرفی برای گفتن دارند، از این صنعت کسب درآمد داشت.

خلاقیت در صنعت گردشگری و هتل‌داری تاثیر فراوانی در جذب گردشگر دارد و افتتاح و فعالیت هتل‎های جدید و متفاوت یکی از راه‌های جذب  به شمار می‌رود.

ساخت هتل در زیر آب‌های دریا و مدل مخالف آن یعنی ساخت هتل بر روی آب دریا، ساخت هتل در دامنه کوههایی که ارتفاع آن‌ها زیاد است و انواع دیگر از مدل هتل‌های عجیب و متفاوت در دنیا جذب گردشگران به این اماکن شگفت انگیز را به دنبال داشته است.

مسئولان حوزه صنعت گردشگری در کشور کنیا، هتلی به نام «مانُور زرافه» ساخته‌اند که مسافران و توریست‌ها می‌توانند در آنجا با زرافه‌ها هم سفره شوند و این هتل هم اکنون گردشگران بسیاری را برای دیدن و حضور در این هتل به سوی خود جذب کرده است.


بیشتر بخوانید: عکس عجیبی که رکورددار لایک در اینستاگرام است!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.