یک استاد جوان دانشگاه حسن آقامیری را به مناظره دعوت کرد

یک کاربر فضای مجازی با هشتگ #آقامیری_مناظره_کن از سیدحسن آقامیری دعوت کرد تا به جای مسدود کردن حساب کاربری به گفتگوی علمی بنشیند.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسینی یکی از کاربران فضای مجازی که در قسمت مشخصات حساب کاربری، خود را  دارای دکتری کلام دانشگاه ادیان معرفی کرده، با انتشار پستی در توئیتر، سیدحسن آقامیری را به مناظره دعوت کرد. این کاربر که خود را مدرس دانشگاه و متخصص در رشته فقه و حقوق معرفی کرده، درخواست خود را با هشتگ #آقامیری_مناظره_کن مطرح کرده و نوشته است:

«اعلام رسمی آمادگی برای #مناظره با #حسن_آقامیری . با هشتگ #آقامیری_مناظره_کن از ایشان دعوت کنید بجای بلاک کردن دیگران، مردانه به گفت و گوی علمی تن دهند
#آقامیری
#سید_محمد_حسینی»

یک استاد جوان دانشگاه حسن آقامیری را به مناظره دعوت کرد

این کاربر در ویدئو منتشر شده همراه با این توئیت گفت: جناب آقای حسن آقامیری مطالب و موضوعاتی را مطرح می‌کنند. من از ایشان درخواست می‌کنم اگر فکر می‌کنید موضوعاتی که مطرح می‌کنید از پشتوانه منطقی و استدلال مستحکمی برخوردار است و مرد مناظره علمی هستید، نه اینکه روی منبر بنشینید و هرچه می‎‌خواهید درباره اسلام و مسلمین بگویید و پیش بروید، بیایید و در جلسات مناظره علمی با من شرکت کنید. هیچ ایرادی ندارد بگذارید موافق و مخالف شما بفهمد چقدر بحث شما استدلال علمی و منطقی دارد یا اینکه پوک هست و براساس یک سری موضوعات احساسی شما مباحث را مطرح می‌کنید.


بیشتر بخوانید: #آقامیری | عاقبت خیانت در امانت 


لازم به یادآوری است آقامیری که پیش از این با انتشار تصاویر و ویدئوهایی در فضای مجازی انتقادهای بسیاری را برانگیخته بود، با انتشار پستی در صفحه کاربری اینستاگرامش از خلع لباس خود با شکایت دادستان ویژه روحانیت تهران و به حکم قاضی شعبه دوم دادگاه کیفری خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
عباسی
۰۲:۰۶ ۲۹ دی ۱۳۹۷
چند سال پیش دکتر مهرداد ویسکرمی همین آقامیری رو دعوت به مناظره کرد..ولی قبول نکرد...
دکتر ویسکرمی هم ادعاهاشو توی جلسه سخنرانی خیلی قشنگ و مفصل پاسخ داد ...
آخرین اخبار