سبد گوشی‌های هوشمند سامسونگ متنوع‌ تر می‌شود

سامسونگ قصد دارد تنوع گوشی‌های هوشمند خود را بیشتر از قبل کند.

سبد گوشی‌های هوشمند سامسونگ متنوع‌تر می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به سیر صعودی تنوع گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، این شرکت قرار است طی ماه جاری از سری جدید گوشی‌های هوشمند خود مبتنی‌ بر طراحی کاملاً متفاوت برای اختصاص به محدوده قیمتی پایین‌تر رونمایی کند. بر‌ اساس اخبار منتشر شده سامسونگ در سه ماهه اول امسال قرار است Galaxy A50 را با زبان طراحی جدید Infinity-V به بازار عرضه کند. همچنین این گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی جدید تشخیص اثر انگشت از روی LCD نیز خواهد بود. البته برخلاف سری جدید محصولات Galaxy S10 که مجهز به سیستم تشخیص اثر انگشت از روی LCD با تکنولوژی فراصوتی هستند، A50 از یک سیستم ساده‌تر دو بعدی بهره می‌برد که در این صورت انتظار دقت بالایی را از آن نمی‌توان داشت.

همچنین این گوشی هوشمند با دوربین سه‌گانه نصب شده در قسمت پشتی ارائه می‎شود. اطلاعات دقیقی از این دوربین‌ها منتشر نشده اما شایعات از استفاده از یک سنسور مشترک ۲۴ مگاپیکسلی در این دوربین‌ها سخن می‌گویند. اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، گلکسی A50 از دوربین و تکنولوژی مشترک با Galaxy A7 بهره خواهد برد و امکاناتی از قبیل توانایی تصویربرداری عریض برای هر دوربین و به‌ همراه سنسور تشخیص عمق تصویر فراهم است. همچنین پیش‌بینی می‌شود در این مدل شاهد بهبود در کیفیت نیز باشیم چراکه در مدل‌های قبلی، کیفیت این سری از محصولات آنقدر به مزاج کاربران خوش نیامده بود.

سبد گوشی‌های هوشمند سامسونگ متنوع‌تر می‌شود

گوشی هوشمند Galaxy A50 که قرار است با شناسه Exynos 9610 به بازار معرفی شود، شامل حافظه RAM 4 گیگابایتی خواهد بود. با این تفاسیر از لحاظ قابلیت‌های فنی این گوشی در رده Galaxy A9 نیز قرار می‌گیرد. کسی از ظرفیت حافظه داخلی این گوشی هوشمند اطلاعی ندارد اما اطلاعات موثقی استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۹ را در این گوشی تایید می‌کنند.

با این تفاسیر گوشی A50 قرار است در کنار مدل‌های A70 و A90 بازار گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت را پوشش دهد و با بهره‌گیری از طراحی Infinity-V، ششمین گوشی هوشمند موجود در این کلاس باشد.


بیشتر بخوانید: تکنولوژی تشخیص اثر انگشت از روی LCD در گلکسی s10 جدید


انتهای پیام/

گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A5 در راه است

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار