افتتاح ۱۸۵ پروژه عمرانی و عامل المنفعه دهه فجر در رودسر

۱۸۵پروژه عمرانی و عام المنفعه در دهه فجر امسال در رودسر به بهره برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۸۵ پروژه عمرانی و عامل المنفعه دهه فجر در رودسربه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  سرپرست فرمانداری رودسر با بیان اینکه برای اجرا و تکمیل این پروژه‌ها ۵۹ میلیارد تومان اعتبار و سرمایه هزینه شده است، گفت: با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌ها ۲۲۳ فرصت شغلی به صورت مستقیم و۸۳۷ فرصت شغلی غیر مستقیم به وجود می آید.

علی وارسته بهدانی دوحوزه گردشگری، کشاورزی وصنعتی را از ظرفیت ها و توانمندیهای شهرستان رودسر عنوان و افزود: شهرستان رودسر می تواند با برنامه‌ریزی و جذب اعتبارات مناسب گام‌های خوبی در مسیر توسعه بردارد.

وی گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید عملکرد ۴۰ ساله انقلاب را در حوزه کاری خود به صورت مکتوب به اطلاع مردم برسانند تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.
 
سرپرست فرمانداری رودسر با شاره به وقوع دوسیل در یک سال گذشته در شهرستان گفت : راه روستای کاکرود از طرح های در حال برنامه ریزی است و ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وارسته در ادامه سخنان خود از میزان خسارات وارد شده و همچنین اقدامات صورت گرفته برای سیل زدگان شهرستان رودسر و همچنین ساماندهی خانوارهای ساکن در حاشیه رودخانه های شهرستان گزارش مبسوطی ارائه نمودند .
انتهای پیام/آ

بهره برداری از پروژه عمرانی در رودسر

برچسب ها: فرمانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.